اخبارهمههمه چيز از داريون

امام جمعه داریون:مسوولین درباره چاه های غیرمجاز خالد آباد به مردم توضیح بدهند

خبرنگار:موسی بذرافشان|

امام جمعه  منطقه داریون در خطبه اول ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از محرمات دوصفت از صفات پرهیزکاران و انسانهای باتقوا را بیان کرد.1-انسانهای باتقوا از مال خود هم در حال وسعت و هم در حال تنگدستی به فقرا می بخشند.2- خشم و غضب خود را فرو می نشانند و از بدی مردم می گذرند.

وی همچنین یکی از علتهای گرفتاری اجتماع را کم شدن سنت عفو و بخشش برشمرده و فرمود: لذتی که در عفو است در انتقام نیست.

امام جمعه داریون
امام جمعه داریون

خطیب نماز جمعه داریون در خطبه دوم نیز ضمن دعوت به تقوای الهی در خصوص بهره گیری از لیالی قدر اشاره داشته و شهادت امام علی (ع) را خدمت حضرت ولی عصر، مقام معظم رهبری و شیعیان آن حضرت تسلیت عرض نمود و بیان داشت که ایشان در راه عدالت و مبارزه با ظلم شهید شدند.

حجت الاسلام عزیزی همچنین در رابطه با مناسبتهای هفته به شهادت دکتر آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانش، پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، 6 تیرماه سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری اشاره ای داشت.

امام جمعه داریون از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اساتید و دانشگاهیان و دانشجویان، 4 موضوع عمده 1-سرعت رشد علمی 2- احساس هویت 3- فضای سیاسی دانشگاه 4-کار فرهنگی دانشگاه را بیان نمود.

وی به هفته صرفه جویی در مصرف آب اشاره داشته و گفت خطوط لوله آب در منطقه پایین شهر داریون بسیار فرسوده است.ویدر خصوص چاههای غیر مجاز خالدآباد گفت:انتظار مردم از مسئولین مربوطه این است که بیایند برای مردم توضیح بدهند که در این زمینه چه اقداماتی صورت گرفته است؟

امام جمعه داریون همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت از جمله برخورد با حقوقهای نجومی و ارائه گزارش به مردم اشاره داشت.

slides

1 دیدگاه

  1. با عرض سلام و قبولي طاعات و عبادات خدمت حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا عزيزي امام جمعه محترم شهر داريون .
    مردم داريون از شما خواهش ميكنند كه پيگير مسئله خرده فروشان مواد مخدر باشيد .
    آنها بدون هيچ گونه ترس و واهمه ايي كارشون رو ميكنند و هيچ كس هم جلودار آنها نيست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا