ديدگاههمه

پاسخ مشروح ناصر شرفی به فراخوان داریون نما

 ناصر شرفی رییس شورای اسلامی شهر داریون پاسخی مشروح به سوالات فراخوان داریون نما ارسال کرد.

در این فراخوان کاربران داریون نما که عموما از اهالی منطقه داریون هستند سوالات و پیشنهاداتی مطرح کردند که ناصر شرفی پاسخی نسبتا مشروح بر تمامی سوالات و پیشنهادات به داریون نما ارسال کرده است.

آنچه در ادامه ملاحظه می کنید متن کامل نامه رییس شورای اسلامی شهر داریون است به فراخوان داریون نما.

 بسم الله الرحمن الرحیم

حمد باد خداوندی را که سخنوران در ثنایش فرومانند و شمارندگان از شمارش نعمت هایش عاجز آیند و کوشندگان هرچه کوشند ، حق نعمتش را آنسان که شایسته اوست ادا کردن نتوانند.شش سال خدمت به مردم در شورای شهر با تمام پستی ها و بلندیهایش به پایان رسید و اکنون در ماه های پایانی خدمت به مردمی عزیز و شریف و نجیب توفیق پیدا نمودم تا از طریق این دست نوشته به محضر همه شما خوبان سلامی از صمیم قلب بنمایم و سال نو و نوروز باستانی که ریشه در روایت دینی مان هم دارد را به حضور انور تابناک شما تبریک عرض نمایم.به هر حال روزهای زیادی تا برگزاری انتخابات نمانده و مردم در این حوزه انتخابیه باید به گوش باشند و به هوش.تا اخبار و صحبت هایی را که در این زمینه و نیز از کاندیداها می شنوند هم هوشمندانه آن را تحلیل نمایند تا راست و دروغ ، صداقت و ریا و دوستدار و سوء استفاده گر برایشان تمیز داده شود.بنده نیز سعی می کنم اطلاعاتی فراتر از آنچه شما می دانید و در اختیار دارم را صادقانه وبدون حب و بغض با شما همراهان عزیزم در میان بگذارم.

امسال همچنین از سوی رهبر معظم انقلاب سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و بر همه ی ماست که با همکاری مجدانه در این عرصه حضوری جدی داشته باشیم و در اجرایی کردن آن بکوشیم در پایان مقدمه ضمن تقدیر و تشکر از جناب مهندس زارع که با طرح فراخوان کمبودها و نیز درخواستهای مردم را از مسئولین جویا شدند برخود لازم دانستم قبل از توضیح در خصوص مشکلات به استحضار برسانم که بسیاری از نکات ارائه شده در طول این 6 سال دوره شورا و نیز دوره های قبل پیگیری و بعضا ثمربخش بوده و آن دسته از مشکلات که لاینحل مانده موانع قانونی و عدم حمایت مسئولین فرادست و یا ناتوانی مالی بوده که در ذیل به ترتیب جمع بندی جنابعالی بعضی از مسائل را به تفسیر شرح خواهم داد.در صورت لزوم مدارک پیگیری ارائه خواهد گردید.( پيشاپيش از اينكه مختصر جواب داده ام عذر خواهي مي نمايم .)

1-      نشریه در شورای دوره اول و نیز دوره سوم منتشر شد که در دوره سوم بسیار با کیفیت و مطالب خوبی بود(عصر داریون) ولی بدلیل کمبود مالی و نیزفقدان  نیروی علاقمند انتشار عقیم ماند(هم وقت زیادی صرف می شد و هم نشریه حداقل با تیراژ 500 نسخه دو سال قبل بالغ بر یک میلیون تومان هزینه داشت) که با تمام تلاشی که دوستان انجام دادند و حمایت حقیر راه به جایی نبردیم و تعطیل شد.

2-      لزوم برگزاری همایش جهت نخبگان وخيرين  که خارج از داریون و یا ساکن داریون هستند نیاز به شناسایی کامل و برنامه ریزی دقیق دارد که این میسر است و قصد چنین اقدامی نيز  داشتیم و تا حدودی شناسایی کردیم ولی برآورد هزینه که نموديم  از انجام آن منصرفمان کردند چون یک همایش یک روزه با ناهار و هدیه به دعوت شدگان و نیز اهداء لوح و هدیه به نخبگان وخيرين  برجسته حداقل بیست میلیون تومان هزینه داشت که محلی برای تأمین آن نداشتیم.

3-      آگاهی های فردی در زمینه های تحصیلی و اخلاقی و اشتغال در حیطه ی وظیفه ی آموزش و پرورش است که در حد بضاعت انجام       می گردد ولی متاسفانه اولیای محترم علی الخصوص پدران استقبال نمی نمایند.

4-      مرکز خدمات جهاد کشاورزی آموزشهای فنی و حرفه ای زیادی در ارتباط با یادگیری حرفه های مختلف برای جوانان ترتیب داده است که بعضا با استقبال مواجه شده است و لازم است در این زمینه جهت اشتغال زایی جوانان اطلاع رسانی بیشتری انجام پذیرد.

5-      کلیه مدارس شهر داریون كه مشكل فني نداشته اند  دارای گاز هستند(بستگی به فعالیت مدیر هر مدرسه نیز دارد) البته به جز دبیرستان      امام حسین (ع) که هنوز شبکه وصل نشده است و در حال اقدام می باشد.

6-      شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده و با تمام تلاشی که از شش سال قبل انجام دادیم و دکتر قادری نیز حمایت نمود ولی متأسفانه مدیرکل وقت مخابرات گفت بدلیل پیشرفت تکنولوژی ما نیازهایمان را با نصب کافو ( دکه های حاوی سیستم های مخابراتی) در چند نقطه برطرف می نمائیم و فعلا نیاز به احداث ساختمان نمی باشد و در واقع شرکت مخابرات با توجه به توجیه اقتصادی خود کاری را انجام     می دهد و لا غير.تلفن ثابت به مردم در حال واگذاری می باشد و هر خط مبلغ 53000 تومان می باشد که نتیجه بیش از 4 سال تلاش و رفت و آمدهای شورا و طرح در جلسات مختلف بوده در اینجا بایستی از امام جمعه محترم نیز که در این زمینه حمایت جانانه نمودند تشکر نماییم.

7-      شرکت گاز نیز به بخش خصوصی واگذار شده است و هرکجا توجیه اقتصادی داشته باشد اقدام به گاز رسانی خواهد نمود که روستاهای همجوار در طرح شرکت گاز قرار داده شده اند و به دلیل کمبود بودجه تاکنون اقدامی ننموده اند در ارتباط با ضلع جنوبی داریون پیمانکار در هفته آینده شروع به کار می نماید و تا دو ماه آینده انشاء الله معدود ساختمانهایی که فاقد گاز هستند از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

8-      متأسفانه شهرداری آنچنان بودجه ای که بتواند همه ی کوچه ها را آسفالت نماید ندارد ولی به تناسب اهمیت عبور و مرور انجام خواهد شد.مضافا بر اینکه تعداد معدود کوچه های آسفالت نشده ممکن است نیاز به عقب نشینی و یا ترمیم شبکه آب و یا جابجایی ستونهای برق داشته که هماهنگی و برطرف نمودن این مشکلات کار طاقت فرسایی می باشد.

9-      به زودی گزارش مفصلی از چگونگی درآمد شهرداری و نیز هزینه کردن آنها ارائه خواهیم نمود(نیاز به گزارش مفصل دارد).

10-  در حیطه ی اختیار هیئت دولت است و بهتر است عدم توزیع شیر از آنها سوال شود.

11-  دلیل عدم انتصاب مدیر کانون بایستی از مسئول نمایندگی آموزش و پرورش و مدیریت محترم ناحیه 4 سوال شود شاید آنها دلیل برای آن داشته باشند که یکی از آنها کمبود نیرو می باشد.

12-  در صورتی که خبرنگاران با مردم از تمام قشرها و گروهها مراجعه نمایند و مصاحبه کنند عالی است ولی به نظر من مردم اگر اول نسبت به انجام و یا عدم انجام کارهای مختلف شهر آگاهی پیدا نمایند بهتر می توانند قضاوت نمایند که این اطلاع رسانی باید از تریبونی مشخص و یا نشریه ای پر تیراژ در سطح شهر توسط مسئولین انجام شود.

13-  ساختمان دانشگاه اسیر بی تجربگی و منفعت طلبی گردید و ان شاء الله به زودی کار ساخت آن از سر گرفته خواهد شد متأسفانه توقف در ساخت آن خسارات جبران ناپذیری به منافع شهر و دانشگاه آزاد وارد آورد(طرح جزئیات خاطر بعضی از دوستان را آزرده می نماید).

14-  در جلسات مختلف مسائل آرامستان طرح گردیده ولی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل.

15-  فکر می کنم همه ی مسئولین آماده ارائه گزارش هستند و حقیر درانجام مصاحبه های تکراری بی تقصیرم شاید دلیل آن در دسترس بودن بیش از حد من می باشد.

16-  حضور یا عدم حضور اعضای شورای شهر ثبت و در صورت غیبت های مکرر بعد از تذکر؛ به فرمانداری ارسال می گردد و تاکنون چنین بوده است به زودی تعداد کل جلسات شورای اسلامی در این شش سال همراه با میزان حضور اعضا اعلام می گردد.

17-  خیلی از مشکلات از حیطه ی اختیارات استاندار محترم نیز خارج می باشد ولی بیان آن ایرادی ندارد سنگ مفت گنجشک مفت.

18-  خودسازی و تغییر در نوع نگرش فردی و سوق دادن نگرش ها به سوی منافع جمعی ؟!اگر چنین می شد مد ینه ی فاضله داشتیم.

19-  جناب آقای ظهرابی عزیز شما بهتر از هرکسی می دانید بیشترین فعالیت شورای دور سوم پیرامون مسائل فرهنگی بود از جمله 1- پیگیری ساخت مجتمع فرهنگی با کلیه ی امکانات.2- اختصاص زمین جهت مصلي و مسجد و همکاری در بازسازی مصلای فعلی.

20-  یکی از دغدغه های حقیر نسبت به منطقه شناساندن این دشت حاصلخیز و گنجینه ی پنهان به مسئولین استانی و کشوری بود و اولین اقدام شورا دعوت استاندار وقت (جناب رضازاده ) و فرماندار و چندین مدیرکل به این منطقه بود(سال 87) و این روز یک روز پربرکت بود و مقدمات انتقال گاز،افتتاح دانشگاه آزاد و … فراهم شد وبه نوعی بعد از مخالفت مردم نسبت به آرامستان احمدی (اوایل سال 86) که مسئولین مذکور مورد بی مهری قرارگرفته بودند به نوعی آنها را با این منطقه آشتی داديم ودعوت و حضور معاون وزیرکشور و معاون استاندار و … نیز تشکیل جلسات شورای اداری شهرستان در شهر داریون در چند مرحله مصداق این عملکرد است . این روند ادامه داشت تا …

21-  توجه به دیدگاه ها کاری اخلاقی و در روندکار موثر می باشد.

22-  احداث کلانتری و استقلال آموزش و پرورش در صورتی امکان پذیر است که داریون تبدیل به بخش شود که در آینده ای نزدیک این امر تحقق خواهد يافت.

23-  آدرس سالن اجتماعات (داریون- روبروی شهرداری-جنب مجتمع فرهنگی گلهای باغ نبوت).

24-  مصلای نماز جمعه گنجایش زیادی دارد و کار محوطه سازی آن در برنامه شهرداری قرار داده شده است.

25-  تاکنون چندین نمایشگاه برگزار شده (صنایع هنری و سنتی) که حضور مسئولین و نمایندگان مجلس نیز پررنگ بوده ولی کار بیشتری در این زمینه باید انجام شود.

26-  چنانچه تربیت بدنی مسئولیت اداره آن بپذیرد و اولیا افرادی که از پیست موتور سواری استفاده خواهند کرد نسبت به بروز حوادث احتمالی تعهد نمایند در نظر گرفتن مکان و آماده نمودن آن دور از دسترس نمی باشد.

27-  آموزش و پرورش زمین مناسب برای احداث و بازسازی ساختمانهای آموزشی و فرهنگی دارد ولی سرمایه گذاری در هر زمینه ای بایستی توجیه پذیر باشد و میزان استفاده کنندگان برای نهاد ذیربط توجیه اقتصادی از نظر تعداد استفاده کنندگان در این زمینه داشته باشد ودر خصوص ساخت كانون فرهنگي هرچند مشتاقان فرهنگ در رده های سنی مختلف کم نیستند ولی حرف اول در هر زمینه بودجه می باشد که آن هم ؟… ( اكثر مدارس در نوبت بعد از ظهر تعطيل است و فضا به اندازه كافي براي كار هاي فرهنگي وجود دارد )

28-  ان شاء الله به زودی بهره برداری از بیمارستان ده تختخوابی حضرت صاحب الزمان شهر داریون با موقعیتی مناسب آغاز خواهد شد در اینجا لازم می دانم از خیر محترم حاجیه خانم گل آور که زمین این بیمارستان را اهدا نمودند تشکر و قدردانی نمایم.در ارتباط با خانه های بهداشت نیز چندین بار با مسئولین ذیربط استان و شهرستان از بعضی از اين مراكز  بازدید شده و آن مکانهایی که نیاز به بازسازی و یا تجهیزات داشته قول مساعد داده و مقداری نیز انجام شده است.

29-  مسجد جامع پایین داریون به همت عده ای از شهروندان در حال ساخت مجدد می باشد و زمینی نیز کنار آتش نشانی جهت احداث مسجد در نظر گرفته شده ، کلنگ آن توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان آیت الله ایمانی به زمین زده شده وبه زودی مرحله خاکبرداری آن شروع می شود.زمین آن متعلق به شهرداری بوده و با مصوبه شورای اسلامی جهت مسجد در نظر گرفته شده است.

30-  با پیگیری و مساعدت اداره تربیت بدنی شیراز سالنی به مساحت تقریبی 1700 متر با سکوی تماشاگر و سایر امکانات در موقعیت مناسب در شهر داریون در نظرگرفته شده است و مراحل پی ریزی آن نیز انجام گرفته که این سالن می تواند حداقل سه روز در هفته به بانوان اختصاص یابد.

31-  یکی دیگر از کارهای مهمی که شورای دوره سوم انجام داده است انتقال مالكيت  زمین فوتبال از سازمان بهزیستی به تربیت بدنی بود که دو سال وقت حقیر را گرفت و خوشبختانه با پیگیریهای مستمر بودجه سالانه برای زمین مذکور در نظر گرفته شده و فعلا مرحله ی زه کشی آن با بودجه ای بالغ بر سی میلیون تومان انجام شده و ان شاء الله با پیگیری های مستمرو خارج شدن از کمبود بودجه که گریبان دولت را گرفته چمن شدن زمین امکان پذیر است. دریک کلام همه چیز آماده شده و نیاز به پیگیری در سال جدید دارد.

32-  وظیفه ی شرکت آبفا و مردم فهیم داریون است که فرهنگ صحیح استفاده از این مایع حیات را آموزش دهند.

33-  جلسات زیادی در زمینه جاده داریون در فرمانداری و نیز مجلس با نمایندگان گرفته شده ولی متأسفانه کمبود بودجه ؛طرحهای عمرانی دولت را منجمله جاده مذکور متوقف نموده است(حتی طرح های ملی) البته با تلاش دکتر قادری و مهندس ذوالانوار و دکتر اسماعیلی         (نماینده محترم خرامه) این جاده جزء طرحهای ملی قرار گرفته که امید است در سال جاری این جاده سر و سامان گیرد.

34-  خوشبختانه تمام زیرساخت ها جهت سرمایه گذاری در این منطقه موجود است (آب،برق،گاز و …) ولی متأسفانه هر سرمایه گذار جهت ایجاد امکانات و تسهیلات نیاز به امتیازات ویژه دارد (واگذاری زمین و …) تا سرمایه گذاری برایش مقرون به صرفه باشد ولی متأسفانه تنگ نظری ها و کوته فکری و عدم آینده نگری بعضی ها سرمایه گذاران را در زمینه های مختلف از این منطقه فراری می دهد.

35-  خوشبختانه دو نماینده از چهار نماینده محترم شیراز با ما ارتباط خوبی دارند و همواره پیگیرمسائل داریون بوده و هستند و تاکنون چندین مرتبه سرکشی کرده اند.جناب مهندس ذوالانوار و دکتر قادری که انصافا جا دارد از این دوبزرگوار تشکر نمایم ای کاش فرصت بود که تمام خدمات و همکاری های آنها را تشریح می نمودم.

36-  سازمان آب استان بایستی نظارت بیشتری بر روی منطقه داریون که از نظر حفر چاه منطقه ممنوعه می باشد داشته باشد چرا که سودجویانی هستند که از کانالهای موجود که فقط خودشان می دانند هنوز مجوز حفر چاه دریافت می نمایند.

37-  ایجاد صنایع تبدیلی نیز مانند مورد 34 می باشد و همواره حقیر در جلسات مختلف لزوم صنایع تبدیلی را در کنار مشاغل کشاورزی و دامداری در منطقه داریون تشریح و تأکید نموده ام چرا که با وجود این صنایع اشتغالزایی،درآمدزایی و توسعه شهر همه در یک جا جمع   می شود و بسیاری از مشکلات رفع می گردد و مضافا بر اینکه جلو مهاجرت بی رویه و گرایش به مشاغل کاذب و نیز جرم و جنایت را خواهد گرفت و یا به حداقل می رساند.

38-  با توجه به اینکه ایجاد شهرک صنعتی باید حداقل سه کیلومتر از نزدیکترین منزل مسکونی دور باشد زمینی در منطقه زیخون دودج به میزان 75 هکتار جهت این امر اختصاص داده شده و سازمان توسعه صنایع نیز آن راتأیید نموده ولی به دلیل عدم استقبال سرمایه گذار و نبود زیرساخت های لازم در آن منطقه تاکنون پیگیری جدی در این زمینه نشده است ان شاء الله در صورت بخش شدن متولی پیدا خواهد نمود و با عنایت به اختصاص بودجه به بخش ها در هیئت دولت این مهم امکانپذیر خواهد بود.

39-  حل معضل بیکاری دولت هم تاکنون نتوانسته به طور کامل برطرف نماید ولی چنانچه با برنامه ریزی جوانان ما رو به حرفه های فنی بیاورند و در این زمینه تحصیل و آموزش ببینند یقینا تا حدودی این معضل برطرف خواهد شد ، خیلی از مشاغل است که با سرمایه کم     می تواند چندین نفر را مشغول نموده و به اقتصاد چند خانواده کمک کند(جهت راهنمایی بیشتر در خدمتم).

40-  جبران کمبودها با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها نیاز به مدیریت واحد منطقه ای دارد که با ارائه طرح به شورای برنامه ریزی استان و پیگیری مستمرطی یک برنامه ریزی چندساله به اهداف مورد نظرخواهيم رسيد که این نیز با مستقر شدن بخشدار و تشکیل کمیته برنامه ریزی تا حدودی تحقق خواهد يافت.

41-  کاش همه احساس مسئولیت داشتند.(شوراهای منطقه)

42-  چنانچه انتخاب اعضای شورا بر اساس تفکرات باشد ، در توسعه منطقه بی نهایت مؤثر خواهد بود ولی متأسفانه بیشتر قوم گرایی است که خود معضل بزرگی است.می توان با یک برنامه ریزی چندساله و آموزش مردم به این خواسته رسید.

43-  اعتیاد یک بیماری است که راه ریشه کن کردن آن اشتغالزایی و پر کردن خلاء شخصیتی که در آنها بوجود آمده ، که نیاز به یک برنامه ریزی مالی و گسترده دارد.

44-  در بند 34 حامد جان خدمتتان عرض نمودم(جانا سخن از زبان ما می گویی).

45-  کیان عزیز حق با شماست بهترین راه حل مشکلات منطقه داریون حوصله و شکیبایی مسئولین محلی و احترام و ارتباط مناسب با مسئولین فرا دستی در سطح شهرستان و استان جهت جذب بودجه به منظور توسعه منطقه مي باشد.

46-  قطعا اگر کناره گیری برخی مسئولین علت خاصی داشت خودشان بازگو می نمودند،ممکن است کناره گیری دلایل شخصی ، ارتقاء شغلی و یا … باشد.

47-  آموزش همگانی در ارتباط با مسائل اجتماعی و خانوادگی در جلسات اولیاء و مربیان در آموزش و پرورش انجام می پذیرد اما مسائل ازدواج بایستی در جلساتی مختص جوانان توسط استادان مجرب آموزش داده شود.

48-  آدرس کتابخانه داریون : مجتمع فرهنگی گل های باغ نبوت روبروی شهرداری-طبقه دوم.

ناصر شرفی|رییس شورای اسلامی شهر داریون

10 دیدگاه

  1. با سلام از این گونه پاسخ ها را می توان یک شبه هزار تای آن را نوشت ،نیاز به این همه مقدمه چینی ندارد .اگر داریون نما نظرات مخالف را انعکاس دهد حاضرهستم دلایل نادرست بودن این توضیحات را بیان کنم.البته من رئیس شورا نیستم و هیچ سمتی در شهر داری ندارم .خوشبختانه مردم از حقایق با خبر هستند

    1. دوست عزیز با نام مستعار همشهری
      در صورتی که برای حرفهای خود مستندات قانونی دارید داریون نما حاضر است آنها را با نام اصلی شما منتشرکند. در غیر این صورن این کار امکان پذیر نیست.

  2. واقعا نمی دونم داریون نما چه اصراری داره به نام اصلی؟اسم مهم نیست،مردم اونقدر شعور دارند که حرف حق رو از نا حق تمیز بدن

  3. با سلام و تشکر از اقای شرفی و دیگر خادمان مردم
    در مورد همایش نخبگان و دانشجویان و شناسایی وبکارگیری انها و … البته که باید با همکاری تمام شورای منطقه و نهادهایی مثل اموزش و پرورش ودانشگاه ازاد و ستاد نماز جمعه و …. باشد
    همچنین می شود اگر مشکلات بودجه و … است فعلا از حاضران خود منطقه و شیراز شروع کرد
    همچنین می توان بدون نهار و خرجهای اضافی دیگر شروع کرد.

  4. باسلام خدمت همه ي كاربران عزيز يأداورميشوم كه به اين مسائل باديدبازتري نگاه كنند هرچند كه اقاي شرفي سنگ تمام گذاشتن دراين مدت كه نماينده مردم شهر داريون بودند ولي دوست داشتم اين هيات شورا باهم دست به يكي ميكردندو پشت مشكلات به خاك ميزدن نه اينكه باهم اختلاف داشته باشند هرچندكه مردم از جزئيات اختلافات باخبرهستند. عدم حضوربعضي از مسئولين(عضو )شورا در جلسات نشان دهنده منافع شخصي طرفين ميباشدوبيخيال مردم شدن است لازم به ذكراست كه مشكلات قابل حل شدن است اگر مسئولين بخواهند وپيگيري كنند(مثلا شهرداري با نظارت شورا كار راه اندازي كنند كه از لحاظ بودجه تاحدودي تامين باشند براي ديگرطرحهاي عمراني)! يك مسئله اي ذهنم رامشغول كرده كه اميدوارم به پاسخ برسم جناب شرفي چرا موقع كشيدن خط لوله اب شرب جديد از لوله هاي مرغوب استفاده نشد(لوله هاي روغني يا اهن سياه استفاده شد)درصورتي هم كه چنين گزارشي را دريافت كرديد وازلحاظ بهداشتي ميدانستيد خطرافرين است ،كه به اين شهروند گفته بودي برو با دوربين عكس بگيرو بيار! ايا نميشدبه محض دريافت چنين گزارشي خودتان برويدو يا ماموري راجهت نظارت بفرستيد؟ هركاري براي داريون صورت گرفته يك طرف اين مشكل نبودنظارت هم يك طرف ديگر كه تا ساليان سال گريبان گير مردم ميباشد،

  5. جناب آقای شرفی در ذهن بنده چیزی می گذرد که خواهش میکنم اگر نادرست است مرا به حقیقت آن آگاه کنید

    بنده این طور به نظرم میرسد جنابعالی وشورای محترم شهر درقضیه قبرستان مقصر هستید من فکر میکنم شما با تعامل بهتر با مردم میتوانستید مانع این قضیه شوید اما مصلحت را در چیز دیگری دیدید

    1. دوست عزیز داریونی 2 تقریبا نصف کامنت شما به دلیل برخی حرفها حذف شد اما محتوا آسیب ندید حتما آقای ناصر شرفی که فردی پاسخگو هستند جواب شما را خواهند داد.

  6. جناب شرفی سلام
    کسی که تورادوست دارداز تو انتقادمیکندوکسی که باتودشمنی داردازتونعریف وتمجید میکند وادمهای فرهمند به نیرو وتوان خویش باوردارند.این برای من تجربه شده است که درطول زندگیم هیچ گاه از کسانی که بانظر من موافق بودند چیزی نیاموختم. انشااله در هر پستی که هستید موفق باشید

  7. جناب آقای شرفی
    سلام
    خیلی چیزها هست که نمیشود گفت وخیلی کارها را نمیشود کرد.
    من به نوبه خودم از شما سپاسگذارم -نه به خاطر نوشتن این گزارش و عملکرد بل به خاطر افق دیدی که از شما میشناسم
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا