اخبارهمه

اخبار داغ انتخاباتی از آخرین روز تبلیغات رسمی در داریون

یوسف بذرافکن|
در آخرین روز از تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا ،کاندیداها ،ستادها و طرفداران آنها شلوغ ترین و پر کار ترین روز را داشتند ، این تبلیغات تا آخرین ساعات امشب نیز ادامه خواهد داشت .

مسجد امام محمدتقی علیه السلام شهر داریون محل تجمع و سخنرانی دو تن از کاندیداهای شورای شهربود .مراسم اعیاد با شکوه و مبارک شعبا نیه در مسجد محله دیندارلو نیز شاهد حضور گستره کاندیداهای شورای شهربود .

حجت السلام غریب شاهی امام جماعت مسجد امام محمد تقی علیه السلام داریون امشب با نمازگزان در مورد انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت و در سخنان خود بیان داشت که : از فرودین ماه امسال تا کنون احزاب و گروه ها ی مختلف وارد عرصه انتخابات شدند ،احزاب اصلاح طلب ،حلقه منحرفین و اصول گرایان از جمله آنها بودند . دشمنان هم برای دلسرد کردن مردم از حضور حماسی در عرصه انتخا بات از حربه های مختلف همچون تشنج آفرینی ،ایجاد یاس و ناامیدی و نیروهای خاکستری استفاده کردند که بحمد لله تاکنون موفق نشده اند .

نقش مردم در انتخابات این است که برخلاف خواست دشمنان یک حماسه سیاسی بیا فرینیم و باید بدانیم که انتخابات سر نوشت چهار ساله آینده کشور را مشخص می کندآن هم کشوری که ثمره خون هزاران شهید است .لذا مردم باید اصلح یا صالح را انتخاب کنند ،توانمند ترین فرد را برای امور اجرایی کشور انتخاب شود ،فردی اصلح است که دارای تعهد ،توکل برخدا ،تواضع ،سعه صدر ،ساده زیستی ،نصیحت پذیری ،قدرت ایستادگی در مقابل مستکبران ،برنامه ریزی ،قانون گرایی ،پاسخگویی ،فساد ستیزی،استفاده از خرد جعی ،تدبیر و از همه مهمتر ولایت پذیری از ولی فقیه برخوردار باشد . امروز در گوشه و کنار تجمعات چند نفره که به بحث و تبادله نظر در مورد انتخابات شورای شهرمی پرداختند قابل مشاهده بود .

امشب در مسجد داریون دو نفر از کاندیداهای شورای شهر هرکدام به مدت بیست دقیقه به تشریح اهداف و دیدگاه های خود پرداختند و مشکلات شهر را مورد نقد وبررسی قرار دادند دیشب نیز یکی از بانوان کاندیدای شورا شهر در جمع مردم محله دیندارلو حضور یافته و با آنها گفتگو کرد .

شهر و منطقه داریون آماده برگزاری یک انتخابات پر شور می شود ،امروز  میرزایی به نمایندگی از بخشداری مرکزی از محل های استقرا ر صندوق های آرا بازدید کرد و امکانات مورد نیاز حوزه های انتخابی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .

هر چند امشب غوغای تبلیغات فرو کش می کند اما فعالیتهای غیر علنی و غیر رسمی کاندیداها فردا هم ادامه پیدا می کند .

17 دیدگاه

  1. افراد گمنام هیچگاه ندیده نمی شوند . بهتر است در مورد اخبار تبلیغات همه نظر بدهند . فقط استاد زارع هستند که تقریبا در تمام بخش ها نظر می دهند .

    1. به ظاهر گمنام عزیز… کاش زارع این قدر دیر نیامده بود که حالا این قدر دستپاچه باشد!

  2. با سلام و عرض تشکر از اقای بذرافکن
    سخنرانی امشب این دو کاندید در مسجد در پایان و هنگام سوالات مردم به مناظره ای داغ تبدیل شد که این مناظره ها به بحث و مناظره در بین طرفداران کاندیداها هم کشیده شد.موضوع اصلی این بحث و مناظره ها هم سوالاتی پیرامون دانشگاه ازاد داریون و شهرداری و فعالیتهای ان بود.
    امشب حضور مردم در مسجد بی نظیر بود و سخنان حاج اقا غریب شاهی هم بسیار داغ و مهیج بود.
    اقای بذرافکن هم که دائم در حال یادداشت برداری بودند و مانند خبرنگاری حرفه ای به تمام حاشیه ها و مسائل احاطه داشتند
    فقط دوربین نداشتند (قابل توجه داریون نما) (شوخی )!!!!
    دوچر خه سوار معروف هم در داریون در حال گشت و گذار و ویراژ دادن بود!!!!!

  3. با سلام… ممنون و واقعا خسته نباشید … این چند روز هم مثل همیشه خیلی زحمت کشیدید…. خدا قوت و دست مریزاد….

  4. سلام خدمت دوستان ، تبلیغات شورای شهر داریون رو که دیدم بسیار تعجب کردم تمامی افراد بجز یک یا دومورد القابی همچون مهندس و دکتری و…. یدک می کشند ، گذشته از اعتبار مدارکی که هریک از دوستان از چه دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند و یا می شوند لقب مهندس یه واژه ای برای پوز دادن افراد شده ولی واقعیت مهندس در لغت از هندسه مي آيد و هندسه نيز معرب اندازه است، پس در لغت مهندس به كسي مي گويند كه هندسه بداند. در فرهنگ لغات فارسي مهندس چنين تعريف شده است:

    1- اندازه گيرنده

    2- عالِم هندسه
    حال خود قضاوت کنید ببینید این دوستانی که همگی القاب مهندس برای خود انتخاب کرده اند در چه جایگاه علمی قرار دارند .
    هر کی دلش خواسته اسم خودش رو گذاشته مهندس برای عوام فریبی !!!
    جز چند نفر از آقایان که فارغ التحصیل رشته های فنی هستند بقیه الکی اسم خودشون رو گذاشتن مهندس !!
    داشتن یه فوق دیپلم ویا دانشجوی یه رشته ای بودن که هنوز هم فارغ التحصیل نشدن چطور جرأت دارن بخودشون بگن مهندس !!! امیدوارم مسئولین پیگیری کنند

    1. با سلام زیبا خانم
      حرفهای شما درست است
      انشااله که مسولین پی گیری کنند
      ولی بگذار دلشون خوش باشه !!!
      مردم خودشون میفهمند

    2. سلام زیبا کاملا با شما موافقم دکتر ومهندسی که نتواند در حدیک معرفی ساده ویک برنامه قابل قبول حداقل خودش را معرفی کند فقط اسمی را یدک میکشد . یکی از بستگان من که با گونه افراد سرو کار دارد ، میگووید اگر اختیار داشتم مدرک این قبیل افراد بیسواد ومدرک دار را پاره میکردم و مثلا فوق لیسانس ها را به دیپلم تنزل میدادم.

  5. با سلام
    در تربر جعفری نیز همه چیز محیای برگزاری یک انتخابات سراسر شور و هیجان می باشد و ان شاالله مدیر سایت در صورت امکان فردا چندین بار سایت را به روز کند تا اخبار انتخابات را هرچند ساعت یکبار برروی سایت درج شود تا مخاطبان از ثانیه ثانیه انتخابات اطلاع گردند. منتظر اخبار انتخابات تربر جعفری باشید
    با تشکر

    1. علیک سلام جناب آقای بذرافکن…. خسته نباشید، ولی ماموریت شما تازه شروع شده است. انشاءالله فردا را لحظه به لحظه باید گزارش کنی بزرگوار…

        1. علی جان یادت باشد قول داده ای …ها… هر چند الان به خاطر رعایت حال خانواده باز هم دارم در تاریکی تایپ می کنم و از تو قول می گیرم ولی خودت بهتر می دانی که اگر عمری باقی باشد فردا روز روشن دست از سرت بر نمی دارم تا به قولت عمل کنی…ها …

        2. سلام علی جان…. طبق قولی که داده ای دوربین حامد جان را بردار و برو پای صندوقها… منتظر چه هستی!؟ نمی خواهی آخر وقت بروی که؟ یا علی بگو و بلند شو برو برای شکار لحظه ها و خلق حماسه ها….

  6. امروز داریون محیطی ارام تر را سپری کرد و از تبلیغات خبری نبود ولی کاندیداها در خیابان حاضر بودند و با برخی از جوانان در حال گفت و گو بودند .
    انشااله که فردا مردم عزیز با درایت همیشگی به پای صندوقهای رای بروند

  7. من همین حالا یک ساعت پیش هم تبلیغات داشتم اما در خانواده همه را تشویق کردم به شرکت ورای به اقای …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا