داريون در قاب

ديروز رکورد بازدیدکنندگان از سایت داریون نما شكست

دیروز روز شلوغ و پر بازدیدی برای سایت داریون نما بود. انگار نوشتن واقعیت ها و دوری از تعارف ها را مردم شریف داریون بیشتر می پسندند.

دو مطلب دیروز درباره شهردار داریون باعث شد تا تعداد بازدید از سایت داریون نما بالا برود و رکورد قبلی خود را بشکند.

دیروز داریون نما147 بازدید کننده واقعی داشت.

تشکر می کنیم از محبت های شما مخاطبان داریون نما و آرزو می کنیم بتوانیم کارهایی انجام دهیم که موجب رضایت شما خوبان شود.

بدان امید.

2 دیدگاه

  1. اگر خواننده نشريه عصر ظهور بوده باشيد در يكي از شماره هاي آن مطلبي با اين تيتر آورده شد “درياچه اي كه داريوني ها آرزوي خشك شدنش را دارند” . اين درياچه كه بر خلاف ديگر درياچه ها مردم آرزوي خشك شدنش را داشتند چيزي جز گودالي قديمي (گودالي با نام معروف گود وجي) نبود. گودالي كه نسل قديم داريون از آن براي ساخت و ساز خانه هاي خود خاك برداري كردند. با منعكس شدن اين خبر شهردار جديد داريون عليرضا زارع براي شروع خدمت به مردم داريون تصميم گرفت آن را پر كند و اين كار را هم كرد. از آن محل نامناسب كه محل تجمع و نشر انواع حشرات مخصوصا پشه سالك و جانواران موذي شده بود شهرداري داريون توانست محل مناسبي را به وجود آورد.
    اما نكته اينجاست؟! درست در چند متري اين محل، گودال ديگري؛ كه از سلسله همان گود وجي است وجود دارد، كه با اندك باراني هم لبريز از گنداب ميشود. گندابي كه بوي تعفن آن باعث شده صداي مردم محله و هر رهگذري را بيرون آورد. مردم و رهگذران از اين محله مخصوصا در هنگام بارش باران مجبورند به جاي استشمام بوي دل انگيز باران پاييزي، بوي تعفني را تحمل كنند كه ريشه بعضي از بيماري ها از محل آن نشات ميگيرد.
    اين نكته بماند كه اين گودال؛ شبكه فاضلاب روباز، محل تجمع پسآب هاي منازل هم شده است؟ چرا؟ دليلش كاملا واضح است. مردم محله پايين يا چاه فاضلاب ندارند. (البته به هر دليل) يا چاه فاضلابشان پر شده و به هر دليل آن را تخليه نميكنند. در اينجا به يك سوال بزرگ ميرسيم؟! آيا شهرداري داريون گودالي آنهم به اين بزرگي در چند متري آن درياچه نديده است؟؟؟ يا مسئله به گونه اي ديگر است!!!
    كاش مسئولين قبل از آنكه به مردم گوشزد ميكردند به خود تلنگري ميزدند و كاري را كه شروع كردند بدون هيچ گونه گوشزدي به پايان ميرساندند؟! اي كاش اين درياچه هم مثل درياچه ي قبلي خشك شود!!! اي كاش اثري از اين ميراث به جا مانده باقي نماند؟!! اي كاش اثري از گود وجي باقي نماند!!!

  2. سلام علیکم چرا داریون نمااز فعالیتهای بسیار گسترده کانون در دهه ی فجر و هفته وحدت چیزی انعکاس نمی دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا