اخبار

دیدار جمعی از دانش آموزان داریونی با امام جمعه منطقه داریون

هم زمان با اولین روز ماه مبارک رمضان و در یک فضای معنوی و دوستانه جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در فعالیتهای تابستانی کانون فرهنگی و تربیتی وحدت داریون با امام جمعه منطقه داریون ملاقات کردند .

در این دیدارکه در دفتر امام جمعه انجام گرفت ،حجت الاسلام عزیزی ضمن تشکر از برنامه های فرهنگی ،هنری و اوقات فراغت فصل تابستان در باره فضائل و برکات ماه مبارک رمضان ،روزه ،تلاوت قرآن و اطاعت از مقام معظم رهبری در دوران غیبت کبری امام زمان (عج) با دانش آموزان گفتگو کرد .

در این دیدار امام جمعه منطقه داریون به همه شرکت کنندگان جوایز ی اهدا نمود و از دانش آموزانی که در نماز جمعه شرکت می نمایند با اهدا ء هدیه به صورت ویژه تقدیر کرد .

در ضمن نظیر همین برنامه در آخرین روزهای ماه شعبان المعظم برای خواهران عضو کانون اجرا شد و حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون به خواهرانی که چادر را به عنوان حجاب برتر برگزیده اند از طرف دفتر امام جمعه جوایزی اهداء نمود . در این برنامه روح اله برزگر سرپرست کانون و یوسف بذرافکن مدیر سابق کانون نیز حضور داشتند ،لازم به یاد آوری است که امام جمعه جوان منطقه داریون ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با نوجوانان و جوانان داردو همواره اعضای کانون رامورد لطف خود قرار می دهند.

3 دیدگاه

  1. با سلام
    امام جمعه ی داریون همواره پشتیبان جوانان بوده اند و در برنامه های مختلف با حضور خود این را ثابت کرده اند .خدا ایشان را همیشه سلامت نگه دارد.
    وجود ایشان غنیمتی برای داریون است.
    بنده هم به نوبه ی خودم حلول ماه رمضان را به امام جمعه محترم داریون و. ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری تبریک عرض مینمایم.

  2. سلام اگر یک خبر رسانی گسترده تر انجام می شد بهتر بود در ضمن بهتره بگم که زمان این دیدار دسته جمعی بیش از دو سه بار تغییر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا