داريون نماهمه

برای 28 شهریور؛داریون نما را از خود بدانیم

 بهرام کرمدار|

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت داریون نما. همین اول کار عذرخواهی کنم به خاط تاخیر چند باره ام برای حضور در سایت محبوبم داریون نما. راستش این فوتبال کمتر وقتی برایم باقی می گذارد که حتی به امور شخصی ام برسم.

به هر حال فرصتی فراهم شد و با خود گفتم برای اینکه خیلی هم از سایت دور نباشم-هرچند تقریبا هر شب به آن سر می زنم و مطالبش را می خوانم- مطلبی درباره مراسم دومین زادروز داریون نما بنویسم.

خیلی خوشحالم از اینکه پایگاه خبری-تحلیلی داریون نما توانسته تا دو سال دوام بیاورد و آرزو می کنم این دوام 200 سال و 2000 سال هم شود و برای آینده های ما همچنان ماندگار بماند.

حقیر چندان دستی بر کارهای اجرایی چنین سایتهای خبری ندارم اما دورادور می بینم که به هر حال این کار سختی های خودش را دارد و به عنوان مثال با نوشتن یک جمله و حتی یک کلمه ممکن است اتفاقاتی ناخوشایند رخ دهد که این مهم حساسیتهای کار رسانه ای را نشان می دهد. خصوصا در مناطقی که مردم همدیگر را اغلب می شناسند می دانم که انجام کار رسانه ای سخت تر از جاهای بزرگ و کلان شهرهاست.

می خواهم از همه کسانی که داریون نما را دوست دارند و خواهان پیشرفت آن هستند بخواهم این سایت را از خود بدانند و تنهایش نگذارند.

به هرحال این تنها رسانه رسمی منطقه داریون است و باید از آن مواظبت کرد. ان شاالله همه ما پنج شنبه 28 شهریور در مراسم دومین زادروز داریون نما دیدار تازه می کنیم.بدان امید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا