اخبار

برگزاری مسابقات فوتبال یادواره شهدای منطقه داریون

خبرنگار:علی مختاری|
مسابقات فوتبال یادواره شهدای منطقه داریون در تربرلابیشه  برگزار می شود.
به گزارش داریون نما یک دوره مسابقه فوتبال به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای منطقه داریون  در روستای تربر لابیشه برگزار خواهد شد.
مسوول اجرایی این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با شرکت 14تیم از شهر داریون ،روستاهای دودج ،تربرلابیشه،تربرجعفری ،کوشک مولا،دیندارلو و ایزدخواست از روز جمعه  مورخ 18 بهمن آغاز می شود.
خشنود جمشیدی افزود : محل برگزاری این دوره از مسابقات زمین ورزشی شهدای تربرلابیشه خواهد بود که برای برگزاری هر چه بهتر این بازیها، تمام مقدمات آن برنامه ریزی شده و مشکلی هم بابت این مهم وجود نخواهد داشت .
وی اضافه کرد:هر تیم می تواند25بازیکن با احتساب مربی و سرپرست را به هیات برگزاری معرفی کرده تا مقدمات حضور آنها را فراهم کنیم .

3 دیدگاه

  1. این درسته که داریون زمین چمن نداشت اما زمین خاکیش که اززمین تربربهترهست واگه یادواره شهدای داریون هست چرا رفتن تربر لابیشه بی توجهی هم حدی داره مگه چقدرماباید سکوت کنیم چراکسی حرف نمی زنه چراکسی جواب نمی ده.
    ومن معتقدم که ازماست که برماست.روی صحبتم به خودمردم هست مخصوصا جوانان و ورزشکاران.البته اگه جوانی یاورزشکاری مونده باشه.

    1. سلام گمشدگان عزیز…

      مطمئنم نیتتان خیر است و از این بابت جای تشکر دارد. ولی فراموش نکنیم که مهم جا و مکان برگزاری مسابقه نیست؛ مهم چگونگی برگزاری است.

      مسابقات هم به مناسبت یادواره ی شهدای منطقه ی داریون است نه فقط شهر داریون ! و تربر هم جزو منطقه ی داریون هست. که اگر نبود هم هیچ ایرادی نداشت مسابقات در آن جا برگزار شود.

      تا آن جا که بنده مطلعم تیم شهدای تربر لابیشه هم مثل سایر تیم های منطقه ی داریون، تیمی مقتدر و با اخلاق است.

      می دانم که شما قصدتان فقط انتقاد سازنده است ولی برای احتیاط اول به خودم و بعد به شما دوست بسیار عزیز تذکر می دهم که سخت مواظب باشیم خدای ناکرده با سخنان هر چند خیر خواهانه ی خود، سبب ایجاد تفرقه و از بین رفتن روح وحدت و یکپارچگی در منطقه نشویم.

      جسارت بنده را ببخشید. چون دوستتان دارم و خیلی برایم مهم هستید، به خودم و شما یادآوری کردم.

      با تشکر از حضور فعال و پر رنگ و مثمر ثمرتان در سایت خودتان. هم چنان پویا و پایا باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا