اخبار

نگاهی اجمالی به جدول رده بندی تیم ها

 علی مختاری|

در گروه اول امید لابیشه با انجام دو بازی و و کسب شش امتیاز در رده نخست قرار دارد سپس تیم های پاس و عرشیا با انجام یک بازی و کسب سه امتیاز در رده های دوم تا سوم قرار دارند،میثاق لابیشه وشهدای دودج هم با انجام یک بازی و قبول یک شکست بدون امتیاز به ترتیب در رده های چهارم تا پنجم ایستاده اند ،در انتهای جدول نیز تیم ستارگان با انجام دو بازی و پذیرفتن دو شکست قرار دارد.

متولی ورزش داریون کیست؟

در گروه دوم،رقابت ها فشرده تر دنبال می شود و چهار تیم این گروه سه امتیازی هستند،تیم های پاسارگاد ،شهدای لابیشه ،میثاق جعفری و انقلاب نوین با انجام یک دیدار و کسب سه امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده های اول تا چهارم قرار دارند .
پرسپولیس دیندارلو با انجام یک بازی و بدون امتیاز رده پنجم و وحدت تربر نیز با انجام دو بازی و قبول دو شکست پی درپی و بدون امتیاز در رتبه آخر جدول این گروه قرار دارد.
بدین ترتیب در هفته های اتی رقابت ها حساس تر شده و تلاش تیم های حاضر در این تورنمنت برای صعود به دور دوم پیچیده تر خواهد شد.

2 دیدگاه

  1. سلام با تشکر ولی حاشیه های بازی ها را ذکر نکنید گویا در یک بازی دعوا شده و به داروی بسیار اعتراض شده اطلاع رسانی بشه بد نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا