اخبار

نتایج هفته ششم مسابقات فوتبال منطقه داریون

خبرنگار:علی مختاری|
در بازی نخست که قرار بود بین تیم های پاسارگاد تربرلابیشه و پرسپولیس دیندارلو برگزار شود بعلت فوت ناگهانی یکی از بستگان تیم پارسارگاد لغو و به جمعه آینده موکول شد.
در بازی دوم وحدت جعفری با نتیجه دوبریک همشهری خود انقلاب نوین را شکست داد.احمدرضا جوکار و حسن جوکار برای وحدت تربرجعفری گلزنی کردند.تنها گل انقلاب نیز توسط مصطفی جوکار به ثمر رسید.
قاضی میدان به دو بازیکن با تشابه اسمی اسماعیل جوکار از وحدت کارت زرد نشان داد ضمن اینکه جعفرجوکار از انقلاب نیز کارت زرد دریافت کرد.
محسن کشاورز،الماس زارع و مصطفی کشاورز قضاوت این دیدار را بعهده داشتند.
در بازی سوم که برای هر دو تیم حائز اهمیت بود پاس جعفری در یک بازی برتر و با نتیجه پرگل سه بریک امیدلابیشه را از پیش روی برداشت تا این تیم به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.
محمدامین جوانمردی (دوگل )و مرتضی زارعی یک گل برای پاس جعفری و تنها گل امید لابیشه نیز توسط روح الله ارجی به ثمر رسید.
حسین جوکار و احمدرضا جوکار هر دو از پاس جعفری به ترتیب کارت قرمز و زرد دریافت کردند.
بازی پایانی هم که قرار بود بین تیم های شهدای دودج و میثاق لابیشه برگزار شود بعلت حاضر نشدن تیم دودجی و با رای داور این دیدار، نتیجه بازی سه برصفر به نفع تیم میثاق لابیشه اعلام شد.
نکته حائز اهمیت در مورد تیم شهدای دودج این است که حرکت غیر اخلاقی (حاضرنشدن در برابر تیم میثاق لابیشه ) نشان از عدم مدیریت قوی در این تیم ریشه دار دارد و این عامل سبب شد تا این تیم علاوه برزنگ تفریح بودن برای رقبا، وجهه چندین ساله خود را در فوتبال منطقه داریون از دست بدهد.
توضیح اینکه تیم دودج علیرغم داشتن بازیکنان مستعد و آماده نتوانست انتظارها را برآورده سازد و این امر می تواند در آینده به یک خانه تکانی خوب و سازنده در تمامی سطوح برای این تیم منجر شود.

عکس تزیینی است

برنامه هفته هفتم مسابقات فوتبال منطقه داریون اعلام شد
از سوی کمیته برگزاری ،برنامه هفته هفتم مسابقات فوتبال منطقه داریون اعلام شد که روز جمعه 15 فروردین ماه پیگیری خواهد شد برنامه این بازیها به شرح ذیل است:
بازی اول :ستارگان جعفری –میثاق لابیشه
بازی دودم :پاسارگاد لابیشه-پرسپولیس دیندارلو
بازی سوم: پاس جعفری –شهدای دودج
بازی چهارم:میثاق جعفری– شهدای لابیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا