ديدگاههمه

آیا داریون جزء نقشه استان فارس هست یا نه؟!

یوسف بذرافکن|

گاهی ما شک می کنیم که آیا داریون جزء نقشه استان فارس است یا نه ؟ شاید این شهر داریون در استانی دیگر واقع شده است ! وقتی این خبر را در خبر گزاری تسنیم خواندم شک من بیشتر شد ، اگر ما جزء استان فارس هستیم ، چرا از این پروژه ها در داریون خبری نیست ؟

اگر داریون نامی آشنا در استان فارس است چرا بعضی از مسئولین شهرستان و استان حتی یک بار هم به داریون قدم نگذاشته اند ؟ اگر اینجا جزیی از شهرستان شیراز است چرا برخی از نمایندگان مردم شیراز در این دوره از مجلس حتی یک بار هم به داریون پا نگذاشته اند ؟ شاید این آقایان بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی آدرس داریون را گم می کنند ؟ این در حالی است که نام داریون به خاطر برخی از رکورد ها و شاخص ها در کتاب گینس هم ثبت شده است !

مثلا داریون صاحب شیک ترین و مجهز ترین ساختمان مخابرات در جهان است ! پروژه استادیوم دویست هزار نفری داریون بعنوان قدمی ترین و پر هزینه ترین استادیوم ورزشی جهان ثبت شده است! به گونه ای که مسئولین فیفا قصد داشتند دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۴را در این استادیوم با شکوه و تاریخی برگزار کنند ، اما مسئولین کشور برزیل قبول نکردند و عنوان نمودند چون ما در این دوره از مسابقات در فینال حضور نداریم اجازه برگزاری بازی فینال را در این استادیوم مجلل نمی دهیم !

طرح از:محمدجعفر حقیقت جو
طرح از:محمدجعفر حقیقت جو

ما از مسئولین محترم خواهشمندیم این شهر با این همه امکانات را حتی برای یک بار هم که شده از نزدیک ببیند ! البته داریون رکورد های دیگری را هم دارد که کاربران محترم آن را معرفی خواهند کرد! این هم خبری که در خبر گزاری تسنیم خواندم خبرگزاری تسنیم: معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی استان فارس گفت: ۱۰۸ پروژه عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فارس در حال اجرا است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، غلامحسین بهارلوئی‌نژاد با بیان اینکه ۱۰۸ پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس در حال اجرا است، اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی این استان در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها حدود ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ شده، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد ارائه خدمات مناسب‌تری به سرمایه‌گذاران و صنعتگران هستیم.
معاون عمران و محیط‌زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های شبکه‌های گاز، شبکه توزیع برق و روشنایی معابر، شبکه فاضلاب ، جدول‌گذاری، آسفالت معابر، شبکه توزیع آب و عملیات حفر چاه آب آشامیدنی در حال اجرا است.
وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در تعدادی از شاخه‌های عمرانی و اجرای طرح‌های زیرساختی عناوین نخست را بین شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.
بهارلوئی‌نژاد گفت: هم‌اکنون طرح‌های عمرانی و نیز طرح‌های توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در ۶۰ شهرک صنعتی در حال واگذاری این استان انجام می‌شود.
وی توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی را از سیاست‌ها و اولویت اصلی عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد.

7 دیدگاه

  1. با سلام ، البته شهرداری در ادامه خط کشی ها خیابان کشاورز را هم خط کشی کرد ، امید آنکه این کار به ایمنی رفت آمد در سطح شهر کمک کند ، البته برای همین کار هم تشکر چیز خوبی است .

  2. داریون به امید خدا آینده روشنی خواهد داشت…طرح توسعه بزرگی در پیشه.مطمین باشید شهر تا چند سال دیگه متحول میشه.الان 10/6/99
    فقط بگم که انتهای بلوار کشاورز تغییرات خوبی در پیش داره.یک خیابون جدید هم به داریون اضافه میشه و برنامه هست که سرریز جمعیت شیراز هدایت بشه به سمت داریون.و باید زیر ساختش محیا بشه قبل از هر چیز.ممنون از جناب بذر افکن و امیدوارم روزی دل خوش باشن و داریون چیزی شده باشه که لیاقتش رو داره.مردم داریون بی نظیر هستن نجیب و صبور و با فرهنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا