بوي بهشتهمه

19 اسفند ماه سالروز شهادت شهید محمد امیری

روح الله قربانی|

در سالروز شهادت هر شهید منطقه داریون خیلی کوتاه یادی از این عزیزان می کنیم تا نشان دهیم هیچ وقت فداکاری ها و رشادتشان در راه سرافرازی وطن را فراموش نخواهیم کرد.

shahid amiriok

شهید بزرگوار محمد امیری 19 اسفند ماه سال 1366 در راه دفاع از میهن در جبهه شلمچه به شهادت رسید.

روحش شاد و یادش جاودانه باد.

3 دیدگاه

  1. … جزو نیروهای پدافندی بود .تنگه ای را کنترل می کردند. محمد هم تیر بارچی بود . بعثی ها او را با تک تیرانداز قناسه به شهادت رساندند و با تیری که به قلبش اصابت کرد به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

  2. آسمان قدس آسمان بی قیود است ولاجرم قدسیان آنان اند که بی قید وبی تعلق باشند وچه کسی بهتر از شهید همه تعلقات را وانهاده.
    ای شهاب های شب شکن بر آسمان دل ما هم گذری کنید وشیاطین آسمان دل مارا برانید.
    شهدا پیام رسان عالم قدس به ملکوت اند پس این شهدایند که تعلیم ملائک را بدست گرفته اند که درس عشق راجز شهید نمی تواند تعلیم دهد لاجرم معلم سلوک عاشقی شهید است.
    دل شهید جنتی است که جبرئیل بدان بال می سوزاند ودراین بهشت کسی غیر از شهید وارد نمی شود که اذن دخول این جنت از جان گذشتن است وبس.
    هویت شهید پلاک وی نیست هویت شهید خون جاری بر پیشانی اوست که تقدیر آن در عهد الست بر پیشانی او می درخشد.
    در بهشت برین شور وغوغایی برپا شده وفرشتگان برای عرض ادب به صوفوف ایستاده اند تا یاران خمینی را بدرقه کنند واز آنان نسیم جنت را استشمام کنند ومگر جنت جایی غیر از دل وسیع شهید است.
    سرخی فلق از خون شهید است که نوید طلوع خورشید را می دهد.
    و…
    منبع:وبلاگ شهود عشق

  3. سردار بی سر(شهید حاج شیر علی سلطانی)
    من شرم مي كنم در روز قيامت در پيشگاه اربابم امام حسين سردر بدن داشته باشم ”
    اوبه آورزوی خود می رسد. ودر عملیات فتح المبین درشوش با اصابت خمپاره ایی به سر او سرش از بدنش جدا مي شود و به شهادت می رسد.

    دو وصیتنامه جذاب از آن شهید..

    ۱”…اي همه ي كساني كه مرا دوست مي داريد ، از شما تقاضا دارم هنگامي كه خبر شهادت من به شما رسيد ، ناراحت نشويد و مبادا خداي ناكرده از جمهوري اسلامي انتقاد بگيريد كه همه ي جوان هاي مردم را به كشتن داد. نه، ما ذليل بوديم خدا ما را به واسطه ي اين انقلاب عزيز كرد…
    اي هزاران بار جان ناقابل من فداي اسلام عزيز باد، مبادا اشكال بگيريد كه اگر بالاي سر فرزندانش مي ماند بهتر بود، نه به خدا اين حرف ها غلط محض است. من، زن و فرزندم رابه خدا مي سپارم كه خدا بهترين يار و بهترين مدد كار است و از ساحت مقدسش مي خواهيم كه آن ها را به راه راست هدايت كند. آمين يا رب العالمين.
    و از شما مي خواهم به جاي اين فكر ها مشتتان را گره كرده و از ولايت فقيه كه همان اسلام راستين است و از اين انقلاب و از اهل بيت عصمت و طهارت سلام الله عليهم اجمعين و از خميني كبير اين پير پارسا دفاع نماييد تا خدا شما را در دوعالم ياري كند….”

    ۲.ای همه انسانهایی که در پی سعادت ابدی هستید اگر می خواهید از چنگال گرگهای درنده و سلطه گرنجات پیدا کنید همگی روی به اسلام این آئین نجات بخش روی آورید که فقط اسلام است که با آن می توان بشریت را از همه بد بختیها نجات بخشد به امید آن روز که بشریت آگاه گردد و اسلام عزیز روی آورد. انشالله………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا