داريون نماهمه

یک انتخاب هوشمندانه…

تحریریه داریون نما

معتقدیم حجت الاسلام سید عباس هاشمی که اغلب فاکتورهای یک روحانی مبلغ را داراست تا قبل از انتصاب به عنوان امام جمعه موقت داریون آنچنان که باید به حق خود نرسیده بود.

معتقدیم امام جمعه های سابق منطقه داریون که احترامشان بر ما واجب است و هرکدامشان به نوبه خود زحمات زیادی برای منطقه داریون متحمل شده اند می توانستند بهتر و بیشتر از حجت الاسلام هاشمی بهره ببرند.

به هر حال حجت الاسلام هاشمی با توجه به سالها حضورش در منطقه داریون از یک پایگاه خوب اجتماعی نزد مردم برخوردار است و می تواند تجربیاتش را به خوبی در اختیار عزیزان امام جمعه قرار دهد.

حجت الاسلام  محمد حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون که به درستی او را یکی از خوش اخلاق ترین و مردمی ترین امام جمعه های ادوار منطقه داریون می نامند اما نشان داد اهل کیاست و دانایی است و خوب می داند چگونه از ظرفیت های موجود منطقه به بهترین نحو استفاده کند.

انتخاب حجت الاسلام هاشمی به عنوان امام جمعه موقت منطقه داریون از آن دست اتفاق هایی بود که سالها منتظرش بودیم؛ این مهم اما با درایت و هوشمندی حجت الاسلام حمیدی نژاد نماینده ولی فقیه و  امام جمعه منطقه داریون، بالاخره روی داد تا حجت الاسلام هاشمی بیشتر و بهتر از گذشته، در خدمت انقلاب و آرمان های آن باشد.

این انتخاب هوشمندانه را به فال نیک می گیریم و منتظر اتفاقات خوب حاصل از ازاین گزینش مناسب هستیم.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا