اخبارهمه

یک داریونی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز شد/گفت و گوی داریون نما با دکتر لطفی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مهرزاد لطفی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب کرد.

دکتر لطفی عضو هیات علمی گروه رادیولوژی دانشکده پزشکی شیراز، متخصص رادیولوژی و همچنین فلوشیپMRI است که مسوولیت های متعددی از جمله رییس بیمارستان ولی عصر(عج) ممسنی، مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان ممسنی، رییس مرکز درمانی شهید فقیهی(بیمارستان سعدی) شیراز ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در کارنامه خود دارد. او متولد شهر داریون است.

گفت و گوی کوتاه داریون نما با دکتر مهرزاد لطفی پس از انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پرشکی شیراز

دکتر مهرزاد لطفی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز لحظاتی قبل در گفت و گوی تلفنی با داریون نما ضمن تشکر از محبت اهالی منطقه داریون گفت: سعی می کنم در سمت جدید هم به مردم منطقه ام خدمت کنم و بتوانم کمبود های بهداشتی-درمانی را تا جایی که ممکن باشد برطرف نمایم.
برای دکتر لطفی در سمت جدید آررزوی موفقیت می کنیم.

امتیاز کاربران: 3.83 ( 4 رای)

2 دیدگاه

  1. با سلام و تبریک به جناب آقای دکتر لطفی . ما داریونی ها باید قدر نیروهای بومی و توانمند را بدانیم و نسبت به نیروهای بومی کم لطف نباشیم . در منطقه ی داریون نیروهای مستعد و توانمند وجود دارند ولی متاسفانه امکان بروز و ظهور برای آنها فراهم نمی شود . داریون فقط نام شهر را یدک می کشد ، منطقه ی داریون با جمعیتی قریب بر سی هزار نفر حتی یک کتابخانه ی عمومی و یک زمین ورزشی مناسب ندارد . خودمان هم که برای خودمان سنگ تمام می گذاریم . اگر لطف آقای دکتر لطفی نبود ما الان همین بیمارستان را هم نداشتیم .

  2. با سلام انتصاب شایسته دکتر لطفی به ریاست علوم پزشکی را به تمام همشهریان محترم و به خانواده ایشان تبریک عرض میکنم انشالله در پست جدید ایشان کوشا و افتخاری برای مردم داریون باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا