اخبارديدگاههمه

نمایندگان و کاندیدا هایی که هر چهار سال یک بار سراغ مردم منطقه داریون می آیند!

مدتی است که تبلیغات غیر رسمی نامزد های مجلس شورای اسلامی در گروه های مختلف فضای مجازی آغاز شده است .

یوسف بذرافکن

حال قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزد ها ی مجلس ، بازهم قدم مبارک این آقایان به منطقه ی داریون و مجالس و محافل رسمی و غیر رسمی باز شده است . برگزاری جلسات خانگی یکی از شیوه های شروع تبلیغات غیر رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است . در این جلسات نامزدها می آیند و با وعده وعید مردم را به رای دادن به نفع خو دشان ترغیب می کنند و بعد هم تا چهار سال آینده دیگر خبری از آنان نیست ! در این مدت چهل سال انقلاب مردم نمایندگانی از طیف ها و جناح های مختلف سیاسی را تجربه کرده اند ولی متاسفانه هیچکدام از آنها به وعده های خود عمل نکرده اند . بیش از چهل سال از انقلاب می گذرد ولی هنوز داریون به « بخش » ارتقاء نیافته است و مشکلات مردم به قوت خودش باقی است . البته هر کدام از نمایندگان سابق به طریقی مسئله راتوجیه می کنند . مسلما مردم همیشه در صحنه و انقلابی منطقه داریون در دوم اسفند ماه بار دیگر به پای صندوق های رای خواهند رفت . اما ای کاش !نمایندگان منتخب نیز به وعده های خود عمل می کردند و فارغ از هر گونه شعار، ادای دین می کردند و برای مردم منطقه داریون قدمی موثر بر می داشتند.

امتیاز کاربران: 0.4 ( 1 رای)

2 دیدگاه

  1. دوره قبل اصلاح طلبان در مجلس اکثریت بودند و در مجلس یازدهم .اصول گرایان اکثریت هستند . اما اگر یازده تا مجلس دیگر از اصول گرایان و یازده مجلس دیگر از اصلاح طلبان و یازده مجلس دیگر از مستقلین روی کار بیاید وضع منطقه داریون همین هست که هست .

  2. تنها شهری که فقط اسم شهرو یدک میکشه داریونه میشه گفت داریون یکی از نقاط محرومه تو این چند سال داریون چقدر پیشرفت کرده فقط ظاهر شهر عوض شده باطن خراب شما به هر شهری که مسافرت میکنید کارخانجات زیادی رو اطراف ان مشاهده میکنیدکه در امر اشتغال زایی نقش زیادی دارند که منجر به پیشرفت ان شهر میشه که مناسفانه مردم داریون از ان محرومند که همین امر منجر به مهاجرت تعداد زیادی از داریونیان شده که کم کم داریون داره به یک شهر مهاجر پذیر تبدیل میشه خود ما حدود بیست و هشت ساله که از داریون خارج شدیم ودر صدرا زندگی میکنیم الان یک اپارتمان مسکن مهر که شاید خیلی هم کیفیت نداره یک خواب به دویست و پنجاه رسیده دوخواب به سیصد میلیون در صورتی که با این پول تغریبا میشه یک خونه شاید دو طبقه گرفت در داریون در صورتی که از داریون به شیراز خیلی مسیرش بهتره تا صدرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا