اخبارهمه

حمیدی نژاد: افرادی که همفکر ما نیستند را نکوهش نکنیم

پیام امام جمعه داریون به مناسبت پیروزی ملت بصیر ایران اسلامی

امام جمعه منطقه داریون از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد.

متن این پیام که در اختیار داریون نما قرار گرفته را در ادامه می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

ملت قهرمان و با بصیرت ایران،
مردم غیور و ولایت مدار منطقه داریون

حضور حماسی شما در لبیک گفتن به ندای صاحب الزمان که از حلقوم پاک و مطهر نایب برحقش خامنه ای کبیر بیرون آمد، موجبات نصرت الهی را فراهم نمود و علی رغم تمامی تلاش‌های مذبوحانه شیاطین انسی و جنی پیروزی جبهه حق را رقم زد و امروز قلب مقدس حضرت ولی عصر از شما مردم با بصیرت شاد گردید و قطعا دعای آنحضرت شامل حالتان خواهد شد.
بدخواهان و معاندین اسلام و جمهوری اسلامی بدانند که دیگر جایگاه و پایگاهی درمیان ملت ایران ندارند و باید قبری برای همیشه خود فراهم سازند.
سلام علی ابراهیم… ان شاالله سید خراسانی منتخب مردم با تبر ابراهیمی خویش بنیاد ظلم و ستم غارتگران بیت‌المال و ویژه خواران بی خیال را بر می کند و عدالت اجتماعی را در همه امور زندگی فراهم می سازد تا همگان بدانند، حکومت اهلبیت برای سود خویش نبوده بلکه به منظور جود بر مردم است.
اینجانب این پیروزی بزرگ را به حضرت ولی عصر و نایب برحقش امام خامنه ای ادام الله ظله الشریف و همه ملت ایران بویژه مردم خوب منطقه داریون تبریک عرض می کنم و همگان را توصیه میکنم از نکوهش افرادی که به هر دلیل هم فکر ما نبوده و اصلح را دیگری تشخیص داده اند بپرهیزند که همه مردم ایران با هر گرایش و سلیقه ای در خلق این حماسه کم نظیر همدل و همراه بوده اند و در ادامه هم برای ساختن ایرانی آباد به همدیگر نیاز داریم و رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران است.
در پایان با عرض تبریک به منتخبان مردم در شوراهای شهر و روستا از آنها می خواهم اعتماد مردم را قدر دانسته، آستین همت برای خدمت به مردم بالا بزنند و از همه عزیزانی که زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کردند تشکر می کنم.

محمد حمیدی نژاد
امام جمعه منطقه داریون
29 خرداد 1400‪

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا