اخبارپیام شهروندانهمه

مشکلات خود را برای داریون نما ارسال کنید

شهروندان عزیز شهر داریون و تمامی اهالی منطقه داریون می توانند مسایل و مشکلات مکان زندگی خود را برای داریون نما ارسال کنند تا در این رسانه خبری منعکس شود.
شما می توانید از طریق بخش دیدگاه ها، در همین مطلب، مشکلات خود را ارسال کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

3 دیدگاه

  1. یکی از مشکلات همگانی و بالقوه داریون که بایستی تا خیلی دیر نشده برای آن فکر عاجلی کرد و با ‌‌پیش بینی و برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت و درازمدت از آن جلوگیری کرد آن هم با تامین بودجه و تامین اعتبار سالانه تا به سرانجام مطلوب برسد ،پروژه ایجاد سامانه جمع آوری فاضلاب شهری داریون و تصفیه خانه فاضلاب و بازیافت آب آن برای مصارف فضای سبز می باشد و تا داربون خیلی بزرگ و گسترده نشده است باید آنرا بصورت مرحله ای و در چند فاز اجرا کرد.همت عالی مسیولین محترم داریون و اراده آهنین آنها می تواند مشکل گشای این امرخطیر و بزرگ‌باشد.
    در ره ناموس و ملک و ملت و دین و تبار
    با نشاط شیر و با عزم پلنگ آماده شو

  2. یکی از نیازهای اساسی داریون بازار سرپوشیده می باشد تا کاسبان و بازاریان محترم داریون و نیز مردم گرامی داریون از سرما و گرما و ترافیک و آلودگی سرو صدا و آلودگی صوتی و نیز تصادف خودرو در امان باشند چون در وضعیت فعلی مغازه ها در حاشیه جاده اصلی قرار دارند که معایب فوق دربر دارد و خیابان ورودی فاقد پیاده روهای بزرگ هست تا مردم راحت تردد نمایند و خرید خود را انجام دهند.لذا ،ضروری هست تا در یک مکان مناسب یک بازار سرپوشیده و مسقف و مجهز به سامانه های اطفا حریق و تهویه مطبوع و صوتی و جمع آوری فاضلاب و…ساخته شود یا بصورت معماری جدید و یا معماری قدیم شبیه بازار وکیل واین مشارکت تمام بازاریان محترم داریون و مسیولین محترم داریون و سایر سرمایه گذاران را می طلبد که با تشریک مساعی ،انرا به سرانجام مطلوب برسانند.
    تا چه قبول افتاد و چه در نظر آید.
    شرایط کنونی پاسخگوی نیازهای آتی جمعیت روزافزون داریون نمی باشد و ساخت این بازار بزرگ بنظر من برای شهر رو به گسترش داریون خیلی ضروری هست.

  3. یکی از مشکلات کشاورزان محترم داریون که چندسال هست با آن دست به گریبان هستند کمبود شدید آب برای کشاورزی هست و با توجه به تغییر اقلیم و کاهش باران سالیانه تامین آن در این شرایط از منابع و مراکز دیگر سخت وناشدنی هست چون حتی تامین آب شرب استان هم در تهدید می باشد.
    بهترین راه این هست که کشاورزان از زمین های خود جهت نصب سامانه های خورشیدی برای تولید برق پایدار استفاده کنند زیرا با کمک دولت و گرفتن وام‌های کم بهره می توانند صفحات خورشیدی رانصب و برای سالیان دراز با هزینه کم حفظ و نگهداری ،درامد کافی از این راه بدست آورند و برق آن هم با قیمت خوب به وزارت نیرو بفروشند.
    امیداست کشاورزان محترم با شجاعت و خطرپذیری بایسته و اقدامات شایسته ،تغییر سیاست دهند و بسمت صنعتی شدن داریون حرکت کنند و منطقه داریون را به بزرگترین نیروگاه خورشیدی استان فارس و بعنوان الگو، تبدیل نمایند.انشاالله تعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا