اخبارهمه

عضو شورای شهر داریون:نیمی از  تخریب آسفالت ها بر اثر رها سازی آب منازل مسکونی به سطح کوچه هاست

شهروندان عزیز می توانند با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به شهرداری داریون مناطق مورد نظر خود برای عملیات لکه گیری را ثبت کنند

امیدرضا کشاورزی عضو شورای شهر داریون از مرحله دوم لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر داریون خبر داد.

وی به داریون نما گفت: بررسی های کارشناسان نشان می دهد تقریبا نیمی از  تخریب آسفالت ها بر اثر رها سازی آب منازل مسکونی به سطح کوچه ها انجام می شود.
کشاورزی افزود: رفع خرابی ناشی از حفاری های انجام شده توسط ادارات مختلف و جلوگیری از تخریب لایه روسازی آسفالت از اهداف این عملیات بوده است.
عضو شورای شهر داریون اظهار داشت:با توجه به گستردگی معابر سطح شهر ونیاز به رفع ایرادات، ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت بندی انجام می شود.

کشاورزی در پایان گفت:شهروندان عزیز می توانند با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به شهرداری داریون مناطق مورد نظر خود برای عملیات لکه گیری را ثبت و درخواست کنند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

2 دیدگاه

  1. متاسفانه رهاکردن آب در کوچه و خیابان امری بسیار زشت و ناپسندی می باشد که توسط اهالی محترم داریون انجام میگردد.داریون دیگر روستا نیست که از این قبیل رفتارها مورد توجه نباشد.اکنون یک شهر هست که همه اهالی باید در زیبا ساختن آن روزانه کوشش نمایند نه آنکه آنرا تخریب و غیر بهداشتی و زشت کنند.
    بعلت کمبودبارش و خشک شدن سفره های آب زیر زمینی اکنون کشاورزی داریون اکثر از بین رفته است و همین امر باعث فرونشست زمین خواهد شد.لذا جهت جلوگیری از فرونشت زمین شهر داریون و آسیب دیدن ساختمانهاحداقل تا زمین جمع آوری فاضلاب این آبها در زمین شهر داریون از طریق چاههای جذبی که در هر خانه وجود دارد بایستی در زمین خانه جذب شوند تا از این مشکل اساسی مقداری جلوگیری شود و این احتیاج به کارفرهنگی و اطلاع رسانی به ساکنین محترم دارد.

  2. یکی از مشکلات دیگر داریون وجود سگهای ولگرد می باشد که رو به ازدیاد هستند و همین گونه سگها در باغ شهرهای جدید نزدیک داریون نیز وجود دارند و خطری برای اهالی محترم داریون و سایر روستاها می باشند و لازم هست که با عقیم کردن آنها ونیز جمع آوری و نگهداری انها در مکانی مناسب برای مردم امنیت کافی را ایجاد کرد.با ارتباطی که این سگها با گرگها می توانند داشته باشند احتمال بوجود آمدن گرگاس که جانور دورگه خطرناکی هست می باشد و بعد مشکل دوچندان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا