اخبارپیام شهروندانهمه

ظاهرا تا سگ های ولگرد فاجعه ای به بار نیاورند فکری به حالشان نمی شود!

پیام شهروندان:از یک حادثه جلوگیری کردیم

ظاهرا قرار نیست به این زودی ها مشکل سگ های ولگرد داریون و حمله آنها به شهروندان داریونی حل شود.

به گزارش داریون نما ظاهرا تا فاجعه ای رخ ندهد مسوولین مربوطه(که واقعا نمیدانیم در داریون چه نهادی مسوول این کار است) پی گیر این مشکل نخواهند شد.
این برای چندمین بار است که از قول شهروندان در داریون نما می نویسیم که سگ های ولگرد به شهروندان حمله ور شده اند اما شانس یارشان بوده که نجات یافته اند.
یکی از شهروندان پیام داده که امروز اگر ما نرسیده بودیم این سگ ها به جان مادر و دختر خردسالش می افتادند و معلوم نبود چه حادثه تلخی روی دهد.
مسوولین محترم محض رضای خدا فکری به حال این سگ های ولگرد کنند فکر نمی کنیم کار چندان دشواری باشد خصوصا این که با جان مردم طرف است.

1 دیدگاه

  1. مدیران شایسته و بایسته از هر لحاظ ، مصایب و مسایل و مشکلات بالقوه را با هوش و درایت ودانش و تجربه خود و با کمک متخصصین امر و با فن آوری های بروز دنیا، قبل از وقوع و بالفعل شدن و ایجاد هزینه های کلان برای درمان در زمان طولانی و با خسارت‌های جانی و مالی زیادباید شناسایی کنند و با برنامه ریزی کوتاه مدت و میان مدت و طولانی مدت،باهزینه بسیار کمتر از درمان،پیشگیری کنند.
    وظیفه مدیر یعنی همین بطور خلاصه:
    پیش بینی و برنامه ریزی برای پیش گیری
    در غیر این صورت بایک فردعادی هیچ فرقی نمی کند و فقط حقوق و مزایای زیاد و غیرقانونی دریافت می کند و زمان مردم و سرمایه های مردم که به امانت به او سپرده اند،ضایع می کند.
    مدیر دانا باید از این فرصتی که برای او حاصل شده نهایت استفاده را بکند چون برای او هم فال است و هم تماشا.
    هم‌حقوق دریافت می کنند و هم با امکاناتی که تحت اختیارش قرار گرفته با خدمت کردن به مردم و جلب رضایت انها،وجیه المله میشود و در نتیجه بیشتر می تواند در جامعه رشد کند و کسب اعتبار نماید و نام نیک از خود باقی بگذارد.
    چیزی که وقتی مسیولیت ندارد براحتی نمی تواند به آن نایل گردد.
    اینکه گفته میشود که حادثه خبر نمی کند کاملا اشتباه هست.حادثه از قبل خبر می کند و هشدار میدهدو حتی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی و سایر حوادث مدام تکرار می کند منتها افراد عاقل و با دانش و لایق می خواهد که این هشدارها را بشنود و ببیند و علاج کند.انهم توسط علم و فن آوری و افراد باتجربه و متخصص واگاه به مسایل زمان و روز که دلسوز هستند و از قبل هشدار میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا