اخبارهمه

یک داریونی نفر اول دانشگاههای آزاد اسلامی جنوب کشور شد

حمید میرزاده در حکمی کریم زارع نماینده شیراز در مجلس چهارم و معاون سابق پارلمانی دانشگاه آزاد را به عنوان نماینده تام الاختیارش در هیات امنای دانشگاههای آزاد 4 استان جنوبی منصوب کرد.
به گزارش داریون نما در این حکم وی آمده:

 جناب آقای دکتر کریم زارع
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد بند 1 ماده 1 مصوبه جلسه شماره 721 مورخ 2/8/91 شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در هیات امنا استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر منصوب می شوید.

انتظار دارد در راستای پیشرفت همه جانبه واحدهای دانشگاهی استان های مذکور با تدوین برنامه های اجرایی و در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و وظایف و اختیارات هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام لازم را معمول فرمایید. امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت، امانتداری و قانونمندی که در جنابعالی سراغ دارم، در انجام وظایف محوله موفق باشید.
حمید میرزاده

گفتنی است کریم زارع زاده شده بردج داریون است.

5 دیدگاه

  1. دکتر کریم زارع ، در سوم تیر ماه 1329 در پهندشت سبز و صمیمی {منطقه ی داریون }روستای بردج شیراز (کیلومتر 12 سعدیه)، دیده به جهان گشود . بیش از نیمی از دوران تحصیل خود را در دبستان و دبیرستان به صورت شبانه ضمن کار در مزرعه، کارخانه و بازار سپری نمود.
    اخذ دیپلم ریاضی با درجه ممتاز از دبیرستان حیات شیراز لیسانس شیمی با درجه ممتاز از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد الکتروشیمی و دکترای علوم (D.SC.) با درجه ممتاز (بسیار افتخار آفرین) و فوق دکتری شیمی – فیزیک از دانشگاه لویی پاستور فرانسه.
    از همان کودکی ابعاد شخصیت ایشان در دل سختی ها و محرومیت ها شکل گرفت و استعدادهایش در لابه لای کار در مزرعه و کارخانه وبازار به همراه آموختن علم شکوفا گردید، کار و تلاش علم و ایمان پیشقدم شد. در اجرای نقش ها شور و نشاط و عشق و امید از او فردی خستگی ناپذیر و مصمم ساخته است.
    تا آنجا که توانسته از خانواده روستایی و مستضعف آنگونه بدرخشد که در زمینه علمی و تخصصی نقطه امید و افتخاری برای مستضعفان در مجامع علمی جهان باشد.
    فضای مذهبی خانواده باعث شد که ایشان از سن شش سالگی با عشق و علاقه نماز بخواند و روزه بگیرد و در دوره نوجوانی در سنگر مسجد و نهاد انجمن اسلامی و جلسات و هیات مذهبی عضو موثر و مفید و فعال باشد.

    “به نقل از وب سایت شخصی استاد دکتر کریم زارع “

  2. سلام…
    من هم به نوبه ی خود این انتصاب به حق و به جا را به این چهره ی علمی بارز و موفق منطقه امان تبریک عرض می کنم. پدردم با پدر ایشان دوست بود. برادرم نیز هم سن و سال ایشان بوده و کودکیش را با ایشان گذرانده است. پای صحبت برادرم که می نشینم با چنان شور و حراتی از کریم حرف می زند که خود به خود آدم را شیفته مرام ایشان می کند.

    از خداوند منان پویایی و پایایی را برای همه ی افتخار آفرینان منطقه ی داریون خواستارم.

  3. با سلام خدمت همشهريان محترم
    انتصاب پرفسور كريم زارع به ايشان و همشهريان عزيز را تبريك عرض مي نمايم ؛ البته آقاي دكتر زارع تاريخ دانشگاه آزاد كشور مي باشند و شان ايشان بالاتر اين جايگاه مي باشد . آرزوي توفيق در تمامي زمينه ها براي اين بزرگوار از خداوند منان خواستارم.

  4. انتصاب بجا وشایسته ایشان را از صمیم قلب به ایشان وکل مردم منطقه داریون تبریک عرض می نمایم.انسانی بسیار شریف مهربان مومن ومذهبی طعم فقر ومحرومیت چشیده از حداقل خصوصیاتی است که برای ایشان میتوان برشمرد.افتخار می کنیم جناب دکتر کریم زارع وآرزوی سلامتی وموفقیت روزافزون برای جنابعالی داریم.امیدوارم سایه شما سالیان متوالی وطولانی بر سر مردم منطقه داریون باقی بماند.
    دوستدارشما علی زارع فرهنگی داریونی

  5. فرصت ها در زندگی چون نسیم
    از کنار ما می گذرد
    برای موفقیت
    برای انسانی بزرگ شدن
    باید در زمان مناسب
    بر آن نسیم سوار شد…

    امیدوارم در همه عرصه ها مثل همیشه موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا