نظرسنجي

گزارش عملکرد شهرداری داریون(بخش اول)

توضیح داریون نما:بر اساس قانون مطبوعات  رسانه های بخش خصوصی برای ادامه و پایداری فعالیتهای خود به دلیل اینکه هیج منبع  مالی دولتی ندارند می توانند بخشی از هزینه های خود را در قالب آگهی و یا رپرتاژ اگهی تامین کنند. سایت داریون نما نیز به دلیل اینکه هیچ منبع مالی ندارد از این قاعده جدا نیست. گزارش عملکرد شهرداری داریون نیز بر همین اساس منتشر می شود. نتیجه اینکه مباحث مطرح شده در دو گزارش عملکرد شهرداری داریون لزوما دیدگاه سایت داریون نما نیست. ضمن اینکه سایر ادارات و شرکتها نیز می توانند عملکرد خود را در داریون نما منتشر کنند.
***********************************************
سخن شهردار
به نام حضرت دوست كه هرچه داريم از اوست
با استعانت از آقا امام زمان (عج)و نثار درود و سلام به روح پاك و قدسي معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني(ره)و يادگاران امام،شهداي هشت سال دفاع مقدس ،بالاخص سرداران و شهداي بخش داريون و همچنين ،آرزوي طول عمر براي مقام عظماي ولايت و مرجعيت الامام خامنه اي ،عرض ادب و احترام به محضر خانواده هاي شهدا ،جانبازان و ايثارگران ،آزادگان سرافراز و همه خدمتگزاران صديق به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ،مجموعه اي تحت عنوان “دستاوردهاي تلاش و خدمت”تقديم حضورتان مي گردد.
علیرضا زارع شهردار سابق داریون
علیرضا زارع شهردار سابق داریون
مجموعه پيش رو بيان كوشش صادقانه و شبانه روزي همكاران عزيز بنده در شهرداري داريون بوده كه در راستاي سياست هاي دولت و رهنمودهاي اعضاءمحترم شوراي اسلامي شهر كه به حق تجلي اراده مردم در اداره امور شهر بوده و نمونه بارزي از اتحاد و انسجام عملي در مديريت شهري مي باشند،در مدت حضور اينجانب،به منظور ارائه خدمات وايجادمحيط شهري زيبا وآرام توام با پويايي و شادابي شهروندان در قالب طرح ها و پروژه هاي متعدد عمراني ،خدماتي و زيباسازي،دستاوردهايي بدين شرح به منصه ظهور رسيده است .
اميد است عملكرد بنده و همكاران كه ناشي ازبكارگيري حداكثر توان در طراحي،تعريف و خلق نوعي از زندگي شهري سالم ،با تاكيد بر حفظ خصوصيات متناسب با اقليم ،فرهنگ و معماري بومي و سنتي كه عدالت و تكريم شهروندان بوده به عنوان خدمتي هر چند اندك در قبال مسئوليت محوله باشد.
در خاتمه ضمن تقدير از زحمات پرسنل شهرداري و اعضاي محترم شوراي اسلامي كه نقش اساسي در شكل گيري كالبد شهري داشته اند ،از مساعي و عنايت استاندار ،امام جمعه محبوب و فاضل شهر داريون حضرت حجت الاسلام والمسلمين حاج آقا عزيزي نمايندگان محترم مردم شريف منطقه در مجلس شوراي اسلامي دكتر قادري،مهندس ذوالانوار،دكترصادقي و دكتر دستغيب روساي محترم ادارات و نهادهاي شهرستان خصوصا رياست و اعضاءپرتلاش و محترم شوراي اسلامي شهر ،مديران و كاركنان خستگي ناپذير مجموعه شهرداري داريون و پيمانكاران عزيز،كه ياور ما در اجراي اين طرح ها و پروژه هابوده اند تشكر و سپاس ويژه داشته باشم.
عليرضا زارع
شهردار داريون
*************************************
سخن رییس سابق شورای شهر داریون

به نام خدا

اگر نگاه تازه اي به قلب هايمان نيندازيم حرفهايمان بوي كهنگي مي گيرد، بياييم چراغ هاي عاطفه و رابطه را تا آمدن موعود بيدار نگهداريم و براي يكديگر جامه يي از بهار بدوزيم و از پلكان دعا بالا برويم و سراغ خدارا بگيريم و اشكهايمان را به او نشان دهيم و شعر دوست داشتن را بخوانيم وهمراه با بهاران بي باكي ، پاكدامني ، فرزانگي، فروتني ، استقامت ، عفو ، بخشايش را به خانه بياوريم و فخر فروشي ، غرور ، نخوت ، ناداني را از خود دور كنيم و ايمان بياوريم كه مي گوييم :

                                              حول حالنا الي احسن الحال .

بحمدالله شوراي اسلامي دوره ي سوم شهر داريون در طول حيات شش ساله ي خود ؛ عليرغم وجود نقاط ضعف و قوت  عملكرد نسبتا خوبي داشته باشد و به اهداف عاليه خود دست يابد . توسعه  ي همه جانبه شهر ايجاد زير ساخت هاي اساسي در مسير رسيدن به يك شهر سالم ؛ توجه به بنيه ي فرهنگي و احياي ظرفيت هاي عظيم فرهنگي ؛ تكريم مردم ؛ و تعظيم شعائر مذهبي  از جمله مواردي است كه در طول شش سال به عنوان نقشه راه و برنامه ي كاري اين شورا مورد عمل و نظارت قرار گرفته است .

مَخلص کلام اینکه : با این درآمد اندک – که البته در دوره ی شورای سوم و با برنامه ریزی های انجام شده و افزایش اعتماد و اطمینان مردم رشد قابل توجهی یافته – نمی توان انتظار حل سریع و یک شبه مشکلات را داشت و بایستی با افزایش مشارکت مردم و احساس وظیفه ی آنها در رابطه با پرداخت حقوق شهرداری و نیز الزام به حفظ تاسیسات شهری و خود داری از تخریب آنها ، به روند احداث زیربناهای زندگی شهری اقدام نمود .

در پايان بر خود واحب مي دانم كه از  حمايت بي دريغ امام جمعه محترم حاج آقا عزيزي ؛ همكاران ارجمند م در شوراي اسلامي ؛ شهردار و پرسنل محترم شهرداري و مسئولين محترم ادارات و مردم شريف داريون وهمه عزيزاني كه دراين شش سال نهايت همكاري با اين شورا داشته اند كمال تقدير و تشكر به عمل آورم .

             ربنا اكشف عنا العذ ا ب انا مومنون

    با تشكر- ناصر شرفي   12/6/92

***************************************

گزارش تصویری

مراسم عزاداري در روز تاسوعا
مراسم عزاداري در روز تاسوعا
غبار روبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا
غبار روبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا
نماز عيد سعيد فطر
نماز عيد سعيد فطر
بازديد مهندس ارشاد منش رييس سازمان شهرداريها از غرفه شهرداري داريون
بازديد مهندس ارشاد منش رييس سازمان شهرداريها از غرفه شهرداري داريون
دريافت لوح تقدير از دكتر فروزنده معاون شهردار
دريافت لوح تقدير از دكتر فروزنده معاون رییس جمهور
راهپيمايي22بهمن
راهپيمايي22بهمن
برپايي جشن نيمه شعبان
برپايي جشن نيمه شعبان
انتخاب شهردار داريون به عنوان شهردار برتر استان
انتخاب شهردار داريون به عنوان شهردار برتر استان

********************************************

تبديل گودال فاضلاب به زمين فوتبال محله اي

 

 

قسمت دوم گزارش عملکرد شهرداری داریون را اینجا ببینید.

3 دیدگاه

  1. با سلام….
    جناب آقای علیرضا زارع و دوستان همراه، خسته نباشید. به سهم خود از تلاش های شما برای مردم مظلوم و زحمتکش داریون تشکر می کنم. پویا و پایا باشید.

  2. عملکرد آقای زارع واقعا قابل ستایش هست.
    اقای زارع وقتی شهردار شد که داریون کلی بدهی داشت الحمد الله با پیگیری هایی که انجام داد بودجه هایی خوبی گرفت و خوب کار کرد و بدهی ها هم وصول شد.
    دوس داشتم این دوره هم شهر دار بباقی میموند که نشد ایشالله هرجا هست موفق و سربلند باشه.

  3. سلام
    از طریق همین سایت متوجه شدم آقای زارع شهردار برتر استان شده بودن، شاید دیر شده باشه ولی اگه اینطوره از دست دادنشون به نفع داریون نبوده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا