اخبارهمه

امام جمعه داریون: در دوران تحریم پیشرفت های خوبی داشته ایم

حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به دیدار اخیر رهبری با نمایندگان مجلس، گفت: این مجلس، مجلس امید و انتظار مردم است؛ مردم واقعا به این مجلس امیدوارند و انتظار دارند که نمایندگان این مجلس برای حل مشکلات کشور گام های موثر و مفیدی بردارند.

امام جمعه داریون اظهار داشت: چون مردم در شرایط بسیار سختی به پای صندوق ها آمدند و آراء قابل قبولی هم به نمایندگان دادند؛ بنابراین مجلس فعلی مجلس امید و انتظار مردم است.
وی با اشاره به تعبیر دیگر رهبرعزیز که «این مجلس، یکی از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب است که اگر بخواهیم همه مجالس را ردیف کنیم، این مجلس جزء مجالس اول است از نظر انقلابی و قوی بودن» افزود: ترکیب بسیار خوبی که در مجلس وجود دارد از جوانان انقلابی پر انگیزه، پرتوان و کارآمد؛ مدیران انقلابی و افراد با سابقه نمایندگی؛ این ترکیب، ترکیب زیبایی است که ان شاءالله مشکل گشا می تواند باشد.
خطیب جمعه داریون ادامه داد: رهبری عزیز فرمودند که «مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما بنیه و قدرت دفاعی کشور هم قوی است.» این یعنی ما باید همچنان که مشکلات را می بینیم، قدرت و قوت کشور را هم مشاهده کنیم که قدرت دفاعی کشور ما در مقابل این مشکلات زیاد است و می توانیم از پس همه مشکلات بر بیاییم.
نماینده ولی فقیه در منطقه داریون گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند:«عمده مشکلات ما ناشی از تورم است و کاهش ارزش پول ملی» یعنی همه این گرانی ها ربطی به تحریم و دشمنی دشمنان خارجی ندارد؛ یک عده از مسئولین بی منطق داخلی از روی عمد این گرانی ها را ایجاد کرده اند و دوست دارند این گرانی ها را به مردم بچشانند و آنها را به تسلیم در مقابل دشمن وادار کنند.

امام جمعه داریون در تبیین عنوان «گرانی های بی منطق» گفت که دست های پلیدی در کار است که می خواهند با این گرانی های افسار گسیخته مردم را از نظام و انقلاب نا امید کنند!
وی بیان داشت: حضرت امام خامنه ای(مدظله) بارها فرموده اند که «ظرفیت های این کشور فوق العاده است»؛ در زمان همین تحریم های فلج کننده، هزاران شرکت دانش بنیان تاسیس شده و شروع به کار کرده است. صدها طرح زیربنایی عملیاتی شده، پالایشگاه خلیج فارس با آن عظمت که ما را از وارد کننده بنزین به صادر کننده بنزین تبدیل کرد، در همین دوران تحریم های فلج کننده بود؛ در زمینه صنایع نظامی، دفاعی و فضایی پیشرفت های محیرالعقولی داشته ایم که دشمنان ما انگشت به دهان مانده اند.
امام جمعه داریون با برشمردن این دستاوردها تأکید کرد: اینها نمونه هایی از پیشرفت های ما در دوران تحریم است.
خطیب جمعه داریون با اشاره به این نکته از فرمایشات رهبرانقلاب که «همه مشکلات قابل حل شدن هستند» افزود: این نظر رهبری، نظر کارشناسانه و عملیاتی است به شرطی که مسئولین به خودشان بیایند؛ مردم هم در انتخابات پیش رو دقت کنند به انسانهای کارآمد، دلسوز و انقلابی رای بدهند.
امام جمعه منطقه داریون در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در زمان آیت الله رئیسی وارد پستوی امن بعضی مسئولین شده، با آقا زاده هایشان که در حاشیه امن بودند، برخورد کرده است؛ گردن کلفت ها را به محاکمه کشانده، مردم هم به این قوه قضائیه امیدوار شده اند.
این امیدواری مردم به ضرر دشمن است، آنها دوست ندارند ما قوه قضائیه ضد فساد داشته باشیم، طبیعی است که دست به تخریب علیه این قوه می زنند؛ مردم باید هوشیار باشند و تحت تاثیر این هجمه ها به خصوص در فضای مجازی قرار نگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا