اخبار

برنامه های حوزه بسیج حضرت نرجس (س)داریون برای دهه فجر

خبرنگار:علی مختاری|
مسئول حوزه بسیج حضرت نرجس (س)داریون برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی این حوزه را برای عموم تشریح و بر انجام مستمر انها تاکید کرد.

به گزارش داریون نما شکوهی گفت:دانش اموزان می توانند از طریق برنامه های فرهنگی و ورزشی و همچنین از طریق حلقه های صالحین بسیج و ساماندهی خود در این حلقه ها به یک همدلی و همفکری گروهی برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن برسند.

وی اظهار کرد:نشست روشنگری و جریان شناسی وِیژه فرهنگیان ، دانش اموزان دختر دبیرستان فاطمیه،دبیرستان پسرانه امام حسین (ع)و ایجاد سرگروه حلقه های صالحین با هدف بالا بردن سطح بصیرت و شناخت ،باهمکاری خردمندانه نمایندگی اموزش و پرورش منطقه داریون انجام می گیرد.

وی بیان داشت :دیدار با امام جمعه جهت میثاق با ولایت،به صدا در اوردن زنگ انقلاب در مدرسه شهید خوش نژاد ، تجلیل از مقام شامخ خانوده های معظم شهدا دیدار با خانواده جاوید الاثر شهیدان باباجان عابدی ، گودرز عابدی و برگزاری جشنواره سرود ،از برنامه هایی بوده که از 12بهمن تاکنون انجام گرفته است .

شکوهی در پایان ضمن تاکید بر انجام چنین برنامه هایی خاطرنشان کرد: برنامه های اردویی و فرهنگی همراه با انجام مسابقات قرانی و احکام الهی در پایگاه بسیج این شهر بصورت کاملا اختیاری بوده و بر حفظ ارتباط دانش اموزان با نماز پر فریضه جماعت تاکید می کند.

1 دیدگاه

  1. با عرض سلام خدمت مسئولین حوزه های مختلف بسیج و بسیجیان داریون.خسته نباشید… حضرت امام خمینی(ره): بسیج مدرسه ی عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن،اذان شهادت و رشادت سر داده اند.بسیج،میقات پابرهنگان و معراج اندیشه ی پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن،نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.بسیج،لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه ی مجاهدان از اولین تا آخرین،امضا نموده اند.من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند.چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا