اخبارگزارشهمه

گزارشی از مراسم دهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام داریون

عکس و خبر:روح الله قربانی

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دهمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام در تپه نورالشهداء داریون گرامی داشته شد.

به گزارش داریون نما در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام روح بخش قرآن آغاز شد در ابتدا سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خرامه -که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت- با یادی از شهدای ایران اسلامی و سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی  از حضور مسئولین و مردم همیشه در صحنه منطقه داریون تقدیر و قدر دانی کرد و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را تبریک گفت.
وی همچنین به به ظلم بی حد و حساب صهیونیستها اشاره کرد و افزود : جامعه جهانی و کشورهای غربی لکنت زبان گرفته اند و اقدام خاصی برای محکومیت آن انجام نمی دهند و این جای درد و رنج است.
سرهنگ صادقی اضافه کرد: غربی ها خود را دایه دار حقوق بشر می دانند ولی وقتی تاریخ آنها را بررسی می کنیم تاریخ آنها آکنده از از وحشی گری، قتل ،غارت،هتک حرمت نوامیس و غارت سرزمینهای جهان است و حال حاضر آنها را نگاه می کنیم تغییری در رویه تاریخی آنها صورت نگرفته است و فقط خوشان را دایه دار حقوق بشرجهانی می دانند .
فرمانده سپاه خرامه ادامه داد:ایران صاحب تمدن، عزت،شرف و غیرت است آن وقت اینها اجاع جهانی ایجاد می کنند که ما را از حقوق بشر و از سازمان های وابسته به حقوق بشرجهانی اخراج کنند به بهانه اینکه چرا به قوم عاد و ثمود اجازه فعالیت نمی دهید. آیا دین اسلام اجازه می دهد که قوم عاد و ثمود فعالیت داشته باشند و ما اجازه نمی دهیم فساد و فحشا در جامعه همه گیر شود .
وی در ادامه خاطر نشان کرد وقتی به اعمال و رفتار آنها نگاه می کنیم نمونه عینی در ایران عزیز خودمان فقط در جنگ جهانی اول با قحطی خود ساخته  خودشان یازده میلیون ایرانی توسط انگلیس خبیث به قتل می رسد و در جنگ جهانی دوم چهار میلیون را قتل عام می کنند و جایی از تاریخ نوشته نمی شود چون مستندات تاریخی را هم سانسور می کنند.
وی در ادامه به ظلم و ستم کشورهای اروپایی به اصطلاح صاحب تمدن که در حق کشورهای افریقایی انجام دادند اشاره و به کشور کنگو که تحت سیطره کشور بلژیک است اشاره کرد و گفت: آن وقت ما انتظار داریم اینها کشتار مردم مظلوم غزه را محکوم کنند .
در ادامه این مراسم حاج رضا رودکی ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) مدیحه سرایی کرد.
همچنین در پایان مراسم جوایزی به برندگان مسابقه خطبه فدکیه اهدا و از اعضای شورای حوزه 7 امام موسی کاظم (ع) با اهدا لوح سپاس تقدیرشد.

امتیاز کاربران: 2.48 ( 3 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا