اخبارپیام شهروندانهمه

پیام کاربران درباره بازارچه هفتگی داریون

این طرح برای شهرهای پرجمعیت خوب است نه داریون

این پیام و پیام هایی مشابه آن از سوی چند کاربر که خود را کسبه داریون معرفی کرده اند برای داریون نما ارسال شده است.

اجرای طرح چهارشنبه بازار در شهر کوچک داریون کسب و کار مغازه داران را با رکود روبرو کرده  و باعث شده است چک های مغازه داران داریونی برگشت بخورد .

در داریون تعداد محدودی مغازه وجود دارد واستمرار اجرای طرح چهارشنبه بازار باعث تعطیلی مغازه ها خواهد شد . در چهارشنبه بازار کسبه از مرودشت می آیند و مردم خرید خود را به چهارشنبه ها موکول می کنند در حالی که کسبه مالیات پرداخت می کنند و پروانه کسب دریافت کرده اند . این طرح برای شهرهای پرجمعیت خوب است نه برای شهر کوچک داریون که فقط یک خیابان اصلی دارد . الان فروش برخی از مغازه های داریون به روزانه صد هزار تومان رسیده است .

امتیاز کاربران: 4.65 ( 2 رای)

2 دیدگاه

  1. سلام بنده ب شخصه فروشنده های داریونی را میان فروشندگان مرودشتی دیدم ینی علاوه بر روز های هفته 4شنبه هم می‌توانند در خیابان اصلی اجناس خود را بفروشند.همه مثل هم هستند هر کس می‌تواند اجناس خود کنار دیگر فروشنده ها بفروشد کسی هم آزرده خاطر نبود طبق چیزی‌ ک من دیدم.لطفا نان مسیح را آجر نکنید.

  2. در شهر داریون هیچگاه پیشرفتی حاصل نمیشه.هر گاه طرههای هر چند کوچک قرار شد انجام بشه با سنگ اندازیهای گروهی که پای منافعشون در میان بود کنسل شد .
    قرار نیست به خاطر منافع گروهی اندک برای زندگی اکثر مردم داریون تصمیم گرفته بشه.چهار شنبه بازار که برای رضایت مغازه دارها تعطیل شد.کشتارگاه و گوشت با مهر و رعایت بهداشت هم به خاطر رضایت قصابها کنسل شد.احداث کتابخانه به خاطر دو گروه بودن داریون و دیندارلو کنسل شد.
    و چه بسیارند از این طرهها…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا