منهاي داريون

چرا واکسن کرونا زدید؟!

همه چیز از این توییت -که در حساب توییترم منتشر کردم- شروع شد:« امروز دوز چهارم(یادآور) واکسن کرونا هم تزریق کردم(پاستوپلاس)؛متخصصان می گویند یکی از راه های غلبه بر همه گیری کرونا واکسن است، از آن غافل نباشیم».

مهدی بذرافکن

این توییت را در استوری اینستاگرام هم منتشر کردم اما با واکنش های جالبی روبرو شدم که اغلب در مخالفت با تزریق واکسن کرونا بود!

حتی بعضی دوستان که دوزهای اول و دوم و سوم را با همدیگر تزریق کرده بودیم هم، در قامت مخالف ظاهر شدند و با ذکر مثال هایی از فلان آشنا و قوم و خویش که با تزریق واکسن کرونا دچار سکته و فوت شده اند قند در دلمان آب کردند!

گویی همان ها نبودند که تا حالا سه دوز واکسن زده اند و هیچ اتفاقی هم برایشان رخ نداده حالا اما چطور شده که برای دوز چهارم یاد سکته و فوت و خطرات واکسن کرونا افتاده اند!

من به اغلب این دوستان و آشنایان عرض کردم که در بسیاری موارد و در کارهای مختلف به نظر متخصصان اعتماد می کنم.

وقتی بسیاری از متخصصان و پزشکان مطرح ایران و جهان توصیه به تزریق واکسن کرونا می کنند چرا من و ما نباید به حرفشان اعتماد کنیم؟

می دانم الان حتی نسبت به گذشته یعنی همین چند ماه پیش مخالفان واکسن کرونا بیشتر شده اند،البته دلیل واقعی اش را نمی دانم چون واکسن همان واکسن است رفقا هم همان ها هستند هر چه هم من می شناسم که تا الان واکسن کرونا تزریق کرده اند -و تعدادشان هم کم نیست- هیچ اتفاقی برایشان رخ نداده و خوشبختانه در قید حیاتند.

واقعیتش آن قدر پیام های ترس دار! و دلهره آور برایم ارسال شد که دیگر باورم شده بود باید کم کم غزل خداحافظی از این دنیا را بخوانم و به همه مادیات پشت کنم!

حتی بعضی -انصافا دلسوزانه- تاکید می کردند که حتما قرص «آ اس آ» یا همان «آسپرین بچه» خودمان را مصرف کنم تا بلکه لخته خون در بدنم ایجاد نشود و سکته قلبی سراغم نیاید در حالی که فوق تخصص ها تاکید دارند به هیچ وجه نباید پس از تزریق واکسن کرونا آسپرین خورد.

این مطلب را-البته به نوعی دیگر- هفته پیش نوشتم که منتشر کنم اما آن قدر پیام های ارسالی نا امید کننده بود که گفتم نکند بنویسم و منتشر کنم و بمیرم و بعدش دیگر برای همه مسجل شود که «دیدی گفتم واکسن، فلان و بهمانه و این هم نشونه اش که فلانیِ طرفدار واکسن، واکسن زد و مُرد!»

حالا که یک هفته ای از تاریخ تزریق واکسن می گذرد این پست را منتشر می کنم و عرض می کنم با تزریق دوز چهارم واکسن کرونا از نوع پاستوکوک هیچ مشکلی برایم پیش نیامده و فعلا در قید حیات هستم انشالله در همه کارها نظر متخصصان مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا