دودج

حضور پرشور دودجي ها در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي

خبرنگار:علي مختاري/

مردم روستاي دودج همگام با ساير ملت غيور ايران اسلامي با حضور پرشور در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي حماسه اي ديگر آفريدند.

به گزارش خبرنگار داریون نما اهالی روستای دودج داریون از ساعات اولیه صبح جمعه جهت انتخاب  نمایندگان مورد نظر خود  پای صندوق های رای رفتند.

اين گزارش مي افزايد دودجي ها از پیر تا جوان که خود را در سرنوشت مملکت اسلامی خويش دخیل می دانستند حضور ي گسترده داشتند تا بار دیگر نشان دهند هنوز در صحنه بوده و به آرمانهای والای انقلاب و رهبرمعظم انقلاب پایبند هستند.

این حضور گسترده نشان داد که مردم فهیم و انقلابی دودج دست ردی بر سینه دشمنان اسلام و قرآن زده و بار دیگر با ولایت تجدید میثاق کردند.

1 دیدگاه

  1. با سلام و ضمن تقدير از احساس مسئوليت مديرمحترم سايت جهت انعكاس آرا بصورت لحظه اي .
    اميدوارم نمايندگاني كه انتخاب شدند و نفر چهارم كه انشاءاله در ارديبهشت ماه احتمالا انتخاب خواهد شد ، فقط به نداي رهبري گوش دهند وپشتيبان نظام مقدس و ولايت و پاسدار خون مطهر شهداء باشند و به دور از هرگونه تعصبات جناحي و حزبي، با همدلي ضمن تلاش براي اعتلاي شيراز و حومه و كشور اسلامي ،همواره به ياد كساني باشند كه عصا زنان يا با صندلي چرخدار و يا باكهولت سن و يا روي تخت بيمارستان و يا نوجواناني كه با هزار اميد صبورانه در صف ايستادند و به ايشان راي دادنند ، باشند. به اميد سرفرازي ايران و ايراني

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا