اخبارگزارشهمه

آیین تشییع و وداع با شهید گمنام در داریون برگزار شد

خبرنگار:روح الله قربانی

آیین تشییع پیکر یک شهید دوران دفاع مقدس و عزاداری برای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با شکوه خاصی از میدان شهدا تا مصلای نماز جمعه داریون  برگزار شد.

به گزارش داریون نما آیین تشییع پیکر این شهید مطهر دوشنبه بیستم آذر باحضور سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ سپاه فجر استان فارس ،حجت الاسلام رستگار امام جمعه منطقه داریون،سرهنگ قره خانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)،شهردار و اعضای شورای اسلامی ، فرمانده حوزه ۷ امام موسی کاظم(ع)،خانواده های معزز ومعظم شهدا و مردم ولایتمدار منطقه داریون از میدان شهدا آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه یافت.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام نورانی قرآن  سردار قنبری فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹سپاه فجر استان فارس ضمن تقدیر ازحضور گسترده مردم و مسئولین در مراسم افزود:شهدا برکت و عزت می دهند و درود بر شرف شما مرد و زن ،پیر و جوان که با وجود همه مشکلات همیشه در صحنه حاضر هستید و 44 سال است که شرق و غرب عالم نتوانسته اند چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند.


وی گفت : صهیونیستها به رهبری آمریکای جنایتکار سناریوهای بزرگی را تهیه کرده بودند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما به برکت خون همین شهدا نتوانستند به اهداف شومشان برسند زیرا مکتب شهدا خاموش شدنی نیست.
در این مراسم  حاج کاظم محمدی مداح و ذاکر مطرح اهل استان فارس که همواره در برنامه های صداوسیما حضور دارد مداحی کرد.
گفتنی است مراسم استقبال همراه با سینه زنی و نوحه خوانی برای شهید گمنام همزمان با مدارس شیراز در برخی از مدارس منطقه داریون نیز انجام شد.

امتیاز کاربران: 3.05 ( 3 رای)

1 دیدگاه

  1. سلام بر آنهایی که حتی به قدر یک اسم راضی نشدند اثری از خود در این دنیای فانی برجای بگذارند…
    اللهم هنیئا لهم و ارزقنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا