اخبار

شرکت گروهی از دانش آموزان منطقه داریون در آزمون ورودی مدارس علمیه

یوسف بذرافکن|

یکی از کمبود ها و نیازمندی های فرهنگی منطقه داریون کمبود روحانی بومی است ، نیازی که باوجود گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مساعد بودن وضعیت برای رشد و نمو فرهنگی و تربیت نیروی روحانی و مبلغ دینی، متاسفانه مثل بسیاری از نیاز های فرهنگی دیگرهنوز تامین نشده است .

این در حالی است که منطقه داریون جوانان مستعدی در این زمینه ها دارد . اگر کمبود مبلغ مذهبی بومی برادر و خواهر با جذب جوانان عزیز به حوزه های علمیه برطرف گردد شاهد رشد روز افزون مذهبی و فرهنگی در منطقه داریون خواهیم بود . خوشبختانه با همت والای روحانیون مستقر در منطقه داریون و بویژه امام جمعه محترم منطقه داریون حجت الاسلام عزیزی درسالهای اخیر شاهد استقبال نوجوان و جوان عزیز برای ادامه تحصیل در حوزه های علمیه هستیم .البته این حرکت خوب فرهنگی نیاز حمایت فرهنگیان عزیز و خانواده ها دارد . امروز جمعه،سیزدهم اردیبهشت همزمان به هفته بزرداشت مقام معلم و تجلیل از مقام استادشهید مرتضی مطهری گروهی از دانش آموزان در آزمون ورودی مدارس علمه شرکت نمودند که برای همه آنها آرزوی موفقیت داریم .

4 دیدگاه

  1. با سلام
    نمیدانم داریون نما زمان ثبت نام ، در این مورد اطلاع رسانی کرد تا دانش اموزان بیشتری شرکت کنند یا نه
    امیدوارم سالهای دیگر و موارد مشابه دیگر هم اطلاع رسانی و هم تشویق وتبلیغ بیشتری انجام شود
    با ارزوی موفقیت برای همه این عزیزان

  2. سلام استاد بذرافکن
    تمام اینها از برکت وجود حاج اقا عزیزی امام جمعه محترم میباشد که مشوق اصلی این دانش اموزان است من خودم در مدرسه شاهد هستم که ایشان چقد دانش اموزان را برای ورود به حوزه های علمیه تشویق میکنند
    خدا به اشان جزای خیر دهد انشااله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا