اخبارپربیننده ترین مطالبهمه

پاسخ شهرداری داریون به مشکل سگ های ولگرد

پشت پرده رهاسازی سگ های ولگرد در داریون

با توجه به مشکل سگ های ولگرد در داریون و انعکاس این مشکل که بارها در پایگاه خبری تحلیلی داریون نما منتشر شده روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر داریون پاسخی برای داریون نما ارسال کرده که در ادامه می خوانید:

جمع آوری سگهای ولگرد، گامی در جهت کاهش خطرات بهداشتی و تامین امنیت خانوارها.

با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان محترم مبنی بر ایجاد رعب و وحشت در معابر به دلیل وجود سگهای ولگرد، بلا صاحب و ناقل، طی هماهنگی های متعدد و برگزاری جلسات مختلف با فرمانداری شهرستان شیراز، مجموعه بهداشت و درمان و نهادهای مرتبط، بیش از 300 قلاده سگ بلا صاحب جمع آوری و تحویل سایت نگهداری گردید و الحمدالله رضایت و آرامش ‌شهروندان فراهم شد و دیگر سگ ولگردی در شهر وجود نداشت.

متاسفانه مدتی است مجددا سگهای ولگرد در سطح شهر مشاهده شده که پس از بررسی های میدانی مشخص شد توسط یک یا چند وانت نیسان با هویت و پلاک مجهول از دیگر شهرها و یا روستاها در داریون رها سازی شده است. لذا از شهروندان محترم خواهشمندیم جهت تامین امنیت پایدار و آرامش شهروندان چنانچه اطلاعی از مالک خودرو و یا پلاک وانت خودرو حمل سگهای ولگرد دارند به حراست شهرداری داریون اطلاع دهند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

1 دیدگاه

  1. خدمت عوامل شهرداری و عوامل بهداشت عرض کنم که بعضی از این سگها برای دامداریهای داخل شهر داریونه!!! و از اینکه سگهای ولگرد توسط افراد مجهول در در داریون رها سازی میشه که بعید نیست ولی باید دید اینها از کجا تغذیه میشن.شبها اطراف قصابیها هر کدام دههاسگ داره تغذیه میشن و محیط جلو مغازه ها رو هم کثیف میکنند و بعضی همشهریها هم زباله هاشون رو دیر جلو خونه میزارن و از سرویس جمع اوری زباله جا میمونه و سگهای ولگرد از زباله ها هم تغذیه میکنند و….. مشکلات بسیار هست که نه عوامل بهداشت و نه از عوامل اصلی شهرداری در داریون سکونت ندارند که این چیزها رو ببینند و فقط ساعت کاری که تموم میشه یا با سرویس یا وسیله شخصی هر کدوم به شیراز میرن یا جاهایی که محل سکونتشون هست.و کسی که در این محل سکونت نداره نمیتونه درد مردم رو بفهمه و مشکلات منطقه رو احساس کنه. حتی خود من اگه سکونتم در جای دیگه باشه که نمیدونم و نمیتونم این مشکلات رو احساس کنم یا در حد توانم گلایه ای نسبت به اداره ای یا مسوولی داشته باشم.اینجا به دلیل اینکه همه همدیگه رو میشناسن حتی اگه مشکلی هم باشه نمیتونند بازگو کنند.اگه مسولیین اداره جات خودشون به وظیفه هاشون عمل کنند دیگه لازم نیست کسی در این زمینه ها با هم حرفی بزنه و کدورتی نیز ایجاد نمیشه.عذر خواهی میکنم اگر حقیقتی هم بازگو کردم و حقیقت همیشه تلخ هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا