اخبارهمه

تقدیر بسیج از حضور پرشکوه مردم منطقه داریون در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) وحضرت نرجس(س) با انتشار پیام مشترکی از حماسه حضور مردم منطقه داریون در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

♦مردم شریف، شهید پرور و ولایتمدار منطقه داریون، بسیجیان عزیز، فرماندهان محترم پایگاه و شورای محترم حوزه و پایگاه ها، حضور بی‌دریغ و با بصیرت شما، بندگان صالح خدا و انسان های آگاه و مؤمن که به خیابان‌ها آمدید، به جهان اعلام کرد که این ملت بزرگ از مسیر حق و حقانیت بازنخواهد گشت و پرچم بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهیدان قافله عشق را تا ابد در اهتزاز نگاه خواهد داشت.

♦خسته مباد گام‌های الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان و منافقان و بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آرایید.

♦پیام این حضور بی بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت، با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری تعالی به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.

♦سربازان ولایت در حوزه های مقاومت بسیج داریون، خداوند قادر متعال را بخاطر هدایت و دست رحمتش بر سر این کشور و این ملت شکرگزارند و همچون قطره‌ای از این اقیانوس، از یکایک مردم عزیز تشکر می‌نمایند.

♦این اتحاد کلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را می‌بایست همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا