اخبار

جلسه ستاد استقبال از كاروان شهداي بصير

اين جلسه به همت حوزه هاي مقاومت بسج منطقه داريون با حضور مسئولين منطقه برگزار شد.

سرگرد حسيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام موسي كاظم (ع)گفت :خدارا شاكريم كه ميزبان بهترين و عزيزترين و ارزشمندترين انسانها يي هستيم كه از همه چيز خود گذشتند و در عوض همه چيز را براي ما بيمه كردند.امروز شهدا چراغ هدايت و روشنگري هستند كه ولايت مداري و بصيرت افزايي و شجاعت وشهامت ر ا به ما آموختند .

hoseni1 hoseini2

وي با بيان اينكه خورشيد هر چند پشت ابر تير ه و تاريك باشد اما آن روشنايي را كه بايد داشته باشد دارد و امروز هرچند شهداي والا مقام اين مرزو بوم به ظاهر در گمنامي هستند اما مانند خورشيد روشنايي و هدايت گري خود را دارند . وما راه مستقيم را از شهدا آموخته ايم ،و بايد با تمام وجود از كاروان شهداي گمنام استقبال كنيم.
در ادمه جلسه حاج آقا عزيزي بياناتي در خصوص شهيد داشتند و فرمودند :شهيد جان خود را در طبق اخلاص مي گذارد به خاطر فرهنگ، لذا هر كسي بگويد من كار فرهنگي مي كنم كار شهيد بالاترين كار فرهنگي است، شهيد در دل همه است و وبايد همكاري لازم را در مورد استقبال از كاروان شهيدان گمنام داشته باشيم و مطمئن باشيد كه شهيد هيچ وقت كمرنگ نخواهد شد زيرا رنگ شهيد رنگ الهي است و رنگ الهي هيچوقت از بين نمي رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا