گزارشهمه

با ورزشکاران داریونی/جعفر میرزایی نایب قهرمان کشور در مسابقات پرتاب وزنه پیوند اعضا

با توجه به فراخوان داریون نما از این به بعد قصد داریم ورزشکاران،هنرمندان، مبتکرین و… منطقه داریون را بهتر و بیشتر از گذشته معرفی کنیم.

امروز سراغ جعفر میرزایی داریونی رفتیم و از او خواستیم تا از خود و موفقیت هایش برایمان بگوید. آن چه او گفته را در ادامه مشاهده می کنید:

باسلام خدمت تمام همشهری های خوب و خون گرمم مردم شریف شهر شهید پرور داریون

بنده جعفر میرزایی داریونی هستم. حدود 10 سال است که عضو تیم پیوند اعضا استان فارس هستم.

بنده در اوایل سال 1387دچار بیماری مزمن کلیوی شدم و اواخر همان سال بعد چند ماه انجام دیالیز به لطف خداوند مهربان موفق به دریافت پیوند کلیه شدم و بعد از بهبود با توجه به سوابق قبلی در رشته ورزشی فوتبال مشغول به ورزش در رشته دومیدانی شدم و از همان زمان افتخار آن را پیدا کردم که عضو تیم دومیدانی پیوند اعضا استان فارس باشم.و به لطف خدا موفق به چندین قهرمانی در مسابقات کشوری دست یافتم.

آخرین بار در آبان ماه سال گذشته1395در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت کردم که به لطف خدا با وجود مصدومیت مچ دست در رشته حرفه ای پرتاب وزنه وپرتاب توپ 500 گرمی مقام دوم کشوری را کسب کردم .

در حال حاضر جهت مسابقات برون مرزی پیش رو سخت در حال تمرین هستم که به لطف خداوند و دعای خیر شما همشهری های عزیز و مهربانم بتوانم بهترین مقام و مدال خوشرنگ طلا را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان بیاورم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا