گزارش

رزمی کار داریونی به مسابقات جهانی فول کیک بوکسینگ ایتالیا دعوت شد

خبرنگار:علی مختاری

داوود یاری ،پهلوان رزمی کار اهل داریون به مسابقات آزاد جهانی فول کیک بوکسینگ که از ۲۵ اردیبهشت ماه جاری مصادف با (۵آوریل ۲۰۱۸) در کشور ایتالیابرگزار می شود دعوتشد.

وی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار داریون نما افزود: در این مسابقات رزمی کارانی از ۳۲کشورصاحب عنوان نظیر ازبکستان ،روسیه ،کوبا ،ژاپن به مصاف همدیگر می روند و با توجه به حضور شرکت کنندگان مقتدرکسب مدال بسیار سخت است.
یاری گفت:متاسفانه با هزینه شخصی گزاف به این تورنمنت اعزام می شوم چرا از طرف فدراسیون ورزش های رزمی و یا اسپانسر خاصی حمایت نمی شوم.
وی بیان داشت:هدف من از شرکت در این مسابقات کسب مقام قهرمانی و بالا بردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی و همچنین تشویق و حمایت جوانان علاقه مند به این رشته ورزشی است.
این پهلوان داریونی بیان داشت: بطور حرفه ایی این ورزش را از سال ۱۳۷۷ زیر نظر اساتیدی بزرگی چون خلیلی،فلاح واعظم نیا شروع کرده و به پاس زحمات ارزشمند انها سعی میکنم تا زمانی که قدرت دارم این ورزش سخت و سنگین را دنبال کنم.
شایان ذکر است که این رزمی کار داریونی عناوین مختلف داخلی (مدال طلای جام سردار شهید سهراب عیسی پور در تهران )و بین المللی (مدال طلای ۲۰۱۵روسیه در کیک بوکسینگ ،مدال نقره تای بوکس روسیه و مدال طلای مسابقات جهانی آنتالیای ترکیه را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا