ديدگاه

پیام تشکر دبیر ستاد یادواره شهدای داریون از مردم این منطقه

بسم رب الشهداءوالصدیقین

(وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ)

سلام بر آنانیکه در آخرین فراز زیارت نامه خود به سبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نائل شدند.

سلام بر آنانیکه لباس خاکی شان لباس احرام در میقات بود. سلام به اشکهای جاری مناجات بر گونه های خاکی و خونین شان که خط فردای جوانان این سرزمین را با زیبا ترین مرکب عشق بر دیدنی ترین تابلو و تصویر هستی به تماشا می گذارد.
شهداء کسانی هستند که به فرموده حضرت روح الله {ره}: «در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند.»
و درود خداوند بر مردمان این سرزمین و این خاک! بر هر مرد و زن این دیار؛ آنانی که به پاس قدردانی از رشادتها و شهادتهای فرزندان دلیر ایران زمین، در هجدهمین یادواره شهدای منطقه داریون شرکت کردند.
خداوند تنها کسی است که میتواند بهترین پاداش را به پاس حضور حماسی و شورآفرین شما مردم شهید پرور بدهد چرا که:(هَلْ جَزاءُ الإِحْسانِ إِلاَّ الإِحْسانُ _ إِنّا کَذلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ)

بفرموده حیِّ متعال: (فَاسْتَبِقُوا الْخَیْراتِ) و خوشا به حال کسانی که در کار خیر از یکدیگر سبقت میگیرند؛ آنانکه با حضور و زحمات خود از نظر مادی و معنوی به زنده نگه داشتن یاد بزرگمردان تاریخ ایران اسلامی، شهدای گرانقدر و فرزندان این ملت بزرگ همت گماردند.
اینجانب بعنوان کوچکترین خادم شهدایمان بعنوان دبیر ستاد یادواره شهدای منطقه داریون؛از مردم عزیز، بسیجیان غیور، روحانیون فهیم، پاسداران ارزشی، مسئولین انقلابی ادارات در کسوتهای مختلف، از پیر و جوان و زن و مردشان تقدیر و تشکر میکنم و برای همگان از درگاه الهی آرزوی توفیق، نصرت و خدمت صادقانه مینمایم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

افضلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)دبیر ستاد یادواره شهدای منطقه داریون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا