اخبارتاکسی نامه داریون نماهمه

تاکسی نامه داریون نما/نگاهی به اخبار خواندنی منطقه داریون(3)

تاکسی نامه داریون نما» بخش جدیدی است از گروه رسانه ای داریون نما که سعی می کند از این به بعد به اخبار مختلف در حوزه های مختلف منطقه داریون بپردازد.اخباری که به صورت خلاصه و در نهایتا چند جمله بیان می شود.

ضمنا عنوان این بخش نمایشی است و بدین معنا نیست که هر اخباری اینجا منتشر می شود از طرف رانندگان تاکسی یا مسافران آن نقل شده است!

خبر اول/نه رنگ گوشت قرمز را دیده اند نه طعمش را چشیده اند…

مسافر تاکسی خط داریون-شیراز از قول یکی از همسایگانش می گفت که بچه های او لااقل سه ماه است نه رنگ گوشت قرمز را دیده اند و نه طعمش را چشیده اند.می گفت متاسفانه از لحاظ بدنی تحلیل رفته اند و..

خبر دوم/خبری که جوانان داریونی را خوشحال کرد

مسافر تاکسی خط داریون- شیراز می گفت انتشارخبر تهیه جهیزیه برای زوج های ناتوان در داریون نما باعث خوشحالی جوانان زیادی شده و آنها می خواهند با مراجعه به مرکز نیکوکاری داریون شانس خود را در این زمینه بیازمایند و به امید خدا به خانه بخت بروند.

خبر سوم/بس که حرف زد سرمان رفت!

یکی از رانندگان تاکسی خط شیراز-داریون می گفت یک روز مسافری سوار کردم که از لول داریون تا انتهای ایستگاه(پل ولیعصر) یک سره حرف زد به نحوی که هم مسافران دیگر را کلافه کرده بود و هم باعث شد تا خودم دو قرص مسکن بخورم تا بتوانم مسیر برگشت به داریون را طی کنم. او از مسافران می خواست کمی بیشتر در این زمینه رعایت کنند.

خبر چهارم/لنگ کفش کهنه در بیابان نعمت است

مسافر تاکسی خط داریون-شیراز می گفت سالهاست فوتبال پایه داریون و کلا فوتبال داریون حرفی برای گفتن ندارد. او البته می گفت مدتی است با افتتاح چمن مصنوعی داریون مدرسه فوتبالی شکل گرفته که کودکان و نوجوانان علاقمند به فوتبال در منطقه داریون را آموزش می دهد. این مسافر می گفت هرچند جانمایی چمن مصنوعی داریون خیلی مناسب نیست و زیر خطو برق فشار قوی است ولی به قول معروف:«لنگه کفش کهنه در بیابان نعمت است»!

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا