اخبارهمه

امام جمعه داریون: حق مردم داریون ضایع می شود چون ناف داریون را با شیراز بسته اند

حجت الاسلام حمیدی نژاد:انتظار داریم که این منطقه هرچه زودتر به بخش تبدیل شود

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد، امام جمعه منطقه داریون در خطبه های نمازجمعه 16خردادماه این منطقه؛ با اشاره به اینکه منطقه داریون یک منطقه  محروم است؛ خاطرنشان کرد: ناف این منطقه را به ناف کلانشهر شیراز بسته اند و از این جهت حق مردم داریون ضایع می شود.

امام جمعه داریون تأکید کرد: ما از مسئولین انقلابی،خصوصا نمایندگان محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی؛ انتظار داریم که داریون (پس از سالها) هرچه زودتر به بخش مستقل تبدیل شود.

خطیب نمازجمعه منطقه داریون با گریزی بر این نکته که امام خمینی«ره» ملت ایران را به اوج عزت و اقتدار رساند و رهبر عزیز انقلاب ما این عزت و اقتدار را تا کنون حفظ کرده اند؛ بیان داشت: اینکه دشمن امروز جرئت ندارد به ما نزدیک شود، تنها علتش عزت و اقتداری است که از رهبری داریم.

وی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم نیز توصیه کرد: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی وظیفه دارند با اقتدار و عزت این راه روشن را دنبال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد با اشاره به ایام خردادماه 1368 و سالروز آغاز ولایت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله»؛ افزود: تقوا در صورتی مثمرثمراست که انسان ولایت الهی را بپذیرد.

وی گفت: ولایت پذیری در یک جمله عبارت است از ولایت از طرف امام و حکومت از طرف مردم.

نماینده ولی فقیه در منطقه داریون: ولایت فقیه چیز تازه ای نیست، حتی در زمان زندگی امام معصوم«ع» در مکانهایی که مردم به شخص معصوم دسترسی نداشته اند، فقیه منصوب از طرف معصوم«ع» بر مردم ولایت داشته اند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد، امام جمعه منطقه داریون در بخشی دیگر از خطبه های نمازجمعه تفاوت زمان حال حاضر با زمان حضور امام معصوم«ع» را برشمرد و بیان داشت: در زمان ما، رهبری انقلاب هم ولایت دارد و هم حکومت اما در گذشته فقیه از طرف معصوم«ع» تنها ولایت داشته و حکومت با خود امام معصوم«ع» بوده است.

امتیاز کاربران: 3.45 ( 2 رای)

1 دیدگاه

  1. ناف نوزاد را پس از تولد از مادرش جدا می کنند ولی ناف داریون چهل است که از ناف نا مادریش جدا نشده است در این چهل و یک سال پس از انقلاب بعضی از مناطق کوچک و از جمله خرامه به شهرستان تبدیل شده است اما داریون هنوز در خم یک کوچه باقی مانده است در این 10 دوره ی مجلس جناح های مختلف سیاسی از اصلاح طلب گرفته تا اصول گرا و مستقل نماینده شده اند ولی علی رغم وعده های مختلف هنوز داریون نوزاد باقی مانده است . درود بر امام جمعه داریون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا