اخبارگزارشهمه

امام جمعه منطقه داریون: نمایندگان ما در مجلس باید امکانات این منطقه را از مسئولین شیراز بگیرند

نماینده ولی فقیه در منطقه داریون، در خطبه نماز جمعه ششم تیرماه خطاب به مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشی که داریم اینست که مشکلات مردم منطقه داریون را حل کنید، اگر قانون اشکال دارد، آن را اصلاح کنید، امکانات منطقه داریون را از مسئولین شیراز بگیرید، مردم از شما مسئولین انتظار دارند که پای کار باشید!

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی نژاد، افزود: نوع نگاه آمریکایی ها به انسان اینگونه است که همه چیز باید مطابق میل انسان باشد؛ بشر از نظر آنها تعدادی از سفید پوست های آمریکایی هستند، رنگین پوستان و حتی سفید پوستان سایر کشور ها را آدم حساب نمی کنند!

خطیب نمازجمعه منطقه داریون اظهار داشت: ۲۰۰ سال از تشکیل ایالات متحده آمریکا می گذرد، حدود ۱۰۰ میلیون نفر انسان را از بین بردند که آمریکا تشکیل بشود! جمعیت زیادی از سرخ پوستان و رنگین پوستان را از بین بردند، پس از تشکیل آمریکا تا کنون هم در همه کشورها به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به ملت ها تجاوز کردند و مرتکب جنایت شدند! ذات پلید آمریکا اینگونه است!

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی نژاد گفت: آمریکا در حق ملت ایران هم مرتکب جنایت های زیادی شد؛ استقرار حکومت پهلوی در ایران، تشکیل سازمان شکنجه ساواک، آدم کشی های خیابانی، حمایت از صدام و جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران، پشتیبانی از ترور ۱۷۰۰۰ نفر انسان در ایران، کودتا، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و حمایت بی دریغ از منافقین جنایتکار در ایران، تبلیغات رسانه ای، جنگ روانی و عوض کردن جای شهید و جلاد در نظر مردم، با این همه باز هم عده ای از مسئولین ما از مذاکره با آمریکا دم می زنند!

نماینده ولی فقیه در داریون خاطرنشان کرد: مذاکره در ذات آمریکا نیست، ذات آمریکایی ها دستور دادن است و فشار و تحریم، هدف آمریکا از مذاکره خلع سلاح کردن ملت ایران است، آن دسته از مسئولین که هنوز هم خواستار مذاکره هستند، عقب ماندگی ذهنی دارند؛ یا کودن هستند یا خائن!

وی تأکید کرد: امروز مطالبه مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که با کم کاری و اهمال کاری و گرانی و آزار و اذیت هایی که از طرف دولت به مردم فشار می آورد مقابله کنند.

امام جمعه منطقه داریون در ادامه افزود: شما مسئولین وظیفه دارید مشکلات مردم منطقه داریون را حل کنید، اگر قانون اشکال دارد آن را اصلاح کنید و امکانات داریون را از مسئولین شیراز بگیرید، مردم از شما انتظار دارند که پای کار باشید و رسیدگی کنید.

لازم به ذکر است که در نمازجمعه این هفته منطقه داریون،  روح الله نجابت(نماینده محترم محلس شورای اسلامی) و تعدادی از مسئولین منطقه نیز حضور داشت.

امتیاز کاربران: 0.35 ( 1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا