اخبارهمه

روح الله نجابت:تعهد شرعی می دهم که پی گیر مشکلات منطقه داریون باشم

روح الله نجابت منتخب مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی که این هفته مهمان نمازجمعه داریون بود؛ با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس پیگیر حل مشکلات جامعه هستند، افزود: حل مشکلات و معضلات را به مرور زمان پیگیری کرده و به مردم گزارش میدهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ما -نمایندگان- یک ماه است که با رأی و اعتماد شما -مردم- به مجلس شورای اسلامی راه یافته ایم؛ مشکلات جامعه زیاد است، ما هم ان شاءالله با کمک و یاری شما -مردم- در حد توان پیگیر حل مشکلات هستیم.

نجابت خطاب به مردم  منطقه داریونگفت: این جلسه، آخرین جلسه ملاقات ما نخواهد بود، ان شاءالله به صورت منظم در بین شما خواهیم بود و گزارش کار ارائه می دهیم.

وی ضمن اشاره به بعضی از مشکلات و مطالبات مردم داریون قول داد که حتما پیگیر حل مشکلات اصلی و ریشه ای باشد و در زمینه رفع مشکلات بیمارستان داریون و ارتقاء این منطقه به بخش هم وعده پیگیری داد.

روح الله نجابت با اطمینان بخشی به مردم منطقه داریون در زمینه حل مشکلاتشان، تأکید کرد: حل مشکلات و معضلات منطقه را به مرور زمان پیگیری می کنم و در این ایام مبارک دهه کرامت، به شما تعهد شرعی می دهم که حتما پیگیر دغدغه ها و مشکلات شما باشم و به صورت منظم گزارش عملکرد ارائه دهم.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا