اخبارهمه

امام جمعه داریون مصادیق پایمال شدن حقوق مردم منطقه را برشمرد

افرادی هستند که به صورت علنی مواد مخدر توزیع می کنند

امام جمعه داریون در خطبه نمازجمعه این هفته منطقه ضمن بیان تبریک سالروز میلاد حضرت رضا علیه السلام، به بیان حدیث مشهور سلسله الذهب پرداخت و بیان داشت: امام رضا”علیه السلام” در این حدیث شریف فرمودند:«ولایت من یکی از شروط توحید است» یعنی کسی که ولایت هرکدام از معصومین”علیهم السلام” را نپذیرد توحیدش کامل نیست؛ در زمان غیبت امام معصوم”علیه السلام” هم پذیرفتن ولایت فقیه ضروری و از شروط توحید است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد، افزود: بنابر فرمایشات آقا یکی از مهم ترین وظایف قوه قضائیه احیاء حقوق عامه مردم است؛ باید با افراد اندکی که حقوق اکثریت مردم را پایمال می کنند به صورت جدی و بدون اغماض برخورد شود.

وی با برشمردن مصادیق پایمال شدن حقوق عامه خاطرنشان کرد: در همین منطقه داریون افراد اندکی سالها است که مردم را محروم نگه داشته اند! افراد دیگری هستند که به صورت علنی مواد مخدر تقسیم می کنند؛ نیروی انتظامی هم اگر وارد عمل شود حمایت نمی شود! اینها مصداق پایمال شدن حقوق عامه مردم است.

امام جمعه داریون تأکید کرد: این مسائل قابل چشم پوشی نیست، مردم منطقه ما انتظار دارند که دادستانی محترم استان مستقیم وارد عمل بشوند و برخورد کنند.

خطیب نمازجمعه داریون ادامه داد: مشکل امروز ما فقط ناکارآمدی مسئولین نیست؛ خیانت و توطئه بعضی از مسئولین [بصورت] عامدانه هست! تعدادی از مسئولین ما با دشمن هماهنگ هستند، مردم را عامدانه تحت فشار قرار می دهند، به جای اینکه پاسخگو باشند به رهبری نامه می نویسند و همه تقصیرات را به ایشان نسبت می دهند.

نماینده ولی فقیه در داریون نسبت به این موضوع هشدار داد و افزود: امروز نقشه آنها این است که مردم را به خیابان بیاورند و نظام اسلامی را ساقط کنند؛ اما به لطف خدا این ملت به پیروزی نهایی دست می یابد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد با بیان این نکته مهم که مردم ما امروز نباید مطالبه گری را فراموش کنند، از همه مسئولین خواست که پاسخگوی مطالبات و پرسشهای مردم باشند.

وی در توصیه ای به مردم و مسئولین منطقه، تأکید کرد: در منطقه داریون هم مردم باید از مسئولین مطالبه کنند؛ مشکلات زیاد است و مسئولین باید پاسخگو باشند. همین دیشب در جاده شیراز – داریون چند نفر در اثر تصادف جان خودشان را از دست داده اند! چرا جان مردم برای مسئولین اهمیت ندارد؟! آیا مسئولین وظیفه ندارند اشکالات این جاده را برطرف کنند؟!

امتیاز کاربران: 4.25 ( 2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا