اخبارگزارشهمه

مراسم شب دوازدهم محرم در داریون

  حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون در سخنرانی خود گفت : حضرت امام حسین علیه السلام فقط در پی رضا و خشنودی خداوند بود و در شرایط سخت روز عاشورا می فرمود : خدایا من به رضای تورا راضی هستم دربرابر خواست تو تسلیم هستم .

یوسف بذرافکن

وی با اشاره به یک حدیث شریف گفت : هر کسی به دنبال کسب رضای مردم باشد خداوند امورش را به مردم واگذار می کند وکسی که به دنبال کسب رضای خداوند باشد . حق تعالی اورا از خلق بی نیاز می کند .

حجت الاسلام حمیدی نژاد اسراف و تبذیر را از جمله مواردی دانست که خداوند را به خشم می آورد . پس از سخنرانی امام جمعه داریون مراسم سینه زنی و نوحه خوانی توسط مداحان اهلبیت در مسجد امام محمد تقی علیه السلام انجام شد.

مراسم دومین شب از شام غریبان اطفال شهدای کربلا در داریون برگزار شد . هیئت های عزاداری شهر داریون در شب دوازدهم محرم به عزاداری پرداختند .

یکی از این هیئت که امشب به عزاداری و سوگواری مصائب سید الشهدا و یاران با وفایش پرداخت هیئت جانثاران امام حسین علیه السلام بود که در بلوار کشاورز مستقر است .

مراسم شام غریبان هیئت جانثاران امام حسین علیه السلام

این هیئت امشب تا ساعت یازده به عزاداری پرداختند و آقایان حسین زارع . ابراهیم مهری . غلامرضا بذرافکن و خداداد قلیچ خانی نوحه خوانی کرد درضمن در طول روز نیز موکب حضرت علی اصغر علیه السلام در همین مکان از عزادارن حسینی پذیرایی می کند

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا