اخبارگزارش

نگاهی به مشکلات مردم منطقه داریون/اینفوگرافیک

مردم منطقه داریون مشکلاتی دارند که این مشکلات را در گفت و گو با خبرنگار داریون نما بیان کرده اند.

خبرنگار:الهام فتحعلی

♦مردم از مسوولین می خواهند پی گیر ایجاد یک کارگزاری بیمه تامین اجتماعی در منطقه داریون باشند. ظاهرا نبود کارگزار بیمه تامین اجتماعی مشکلاتی برای داریونی ها ایجاد کرده است.
♦درمورد کوچه شهید قنبری بگوییم که شهرداری گفته برای گازکشی عقب نشینی کنید وما الان دوماه هست عقب نشینی کردیم. از شهرداری می خواهیم نسبت به جمع آوری نخاله ها اقدام کند.
♦از شهرداری تشکر میکنیم بابت آسفالت معابر،خیابان فاطمیه روبرو مغازه آقای کاشفی و روبرو کلید سازی سید چندتا چاله هست که هرجور با ماشین بخوای رد بشی چرخ ماشین میوفته داخلش لطفاً برای لکه گیری این مسیرهم تصمیمی اتخاذ بشه.
♦والدین دانش آموزان مدرسه فاطمه از شما عزیزان تقاضا دارند ، با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس و نبود سرعت گیر قبل و بعد از آموزشگاه ، و مراعات نکردن موتور سواران که با تردد در سرعت بالا جان دانش آموزان به خطر افتاده ، از شما تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم

امتیاز کاربران: 3.8 ( 1 رای)

1 دیدگاه

  1. یکی از نیازهای شهرداریون موزه یا گنجینه می باشد.یکی باید برای حفظ اثارشهدا ساخته شود و دیگری هم یک موزه مردمی باید ایجاد کرد که با استفاده از یکی از خانه های قدیمی داریون می توان آنرا بفعلیت رساند و تمام وسایل خانگی قدیم و ابزار کشاورزی قدیم و لباس های قدیم و زیورآلات قدیم و حتی تلمبه های قدیم مثل بمفورد و فریمن و ..ویا گوشهای تلفن قدیمی و یا رادیوهاو‌تلویزیون های قدیمی و وسایل قالی بافی و….در آن جمع آوری و ساماندهی کرد.وابن امر با همکاری اهالی محترم داریون و با همت مسیولین محترم داریون قابل انجام است و ممکن است یکی دوسال هم طول بکشد تا تکمیل گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا