اخبارهمه

مراسم پیاده روی اربعین در داریون

اربعین نمایش قدرت و شوکت امام حسین علیه السلام است .

یوسف بذرافکن

اربعین که فرا می رسد بادیگر خون امام حسین علیه السلام آزادگان جهان را به حرکت می اندازد . هر چند اربعین یاد آور رنج ها و مصیبت خاندان عصمت و طهارت است اما در این روز سیل جمعیت عاشقان سید الشهدا به جنبش در می آید . کربلا در روز اربعین مرکز بزرگ ترین تجمع جهان است .

مراسم اربعین نه تنها در کربلا که در تمام جهان با شکوه برگزار می شود تا عظمت سرورآزادگان جهان آشکار شود .

در سالروز اربعین حسینی عاشقان امام حسین علیه السلام راهپیمایی خود را از میدان شهدای داریون به طرف حرم مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام برگزار کردند.
عزاداران حسینی در حالی که پرچم های یا حسین و یا ابوالفضل در دست داشتند و به عزاداری و سینه زنی پرداختند . در بین راه موکب های حضرت علی اصغر علیه السلام و بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی از عزاداران پذیرایی کردند .
عزاداران یک مسافت حدود پنج کیلومتری را پیمودند ودرحرم مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام به قرائت زیارت عاشورا پرداختند . حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه منطقه داریون در مورد فضائل حضرت ابا الله الحسین و راهپیمایی جهانی اربعین به سخنرانی پرداخت. و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف غذایی نذری مراسم پایان یافت.

برگزاری نمایشگاه فرهنگی . هنری و خدماتی در جوارحرم مطهر امامزاده ابراهیم علیه السلام

به مناسبت اربعین حسینی حوزه مقاومت بسیج حضرت امام کاظم علیه السلام حوزه خواهران حضرت نرجس سلام الله علیها بابرپایی نمایشگاه به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و خدماتی پرداختند . در غرفه های مختلف این نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی عرضه شد و کودکان و نوجوانان به نقاشی در مورد کربلا پرداختند . ارائه خدمات درمانی . مشاوره . کفاشی از دیگر خدمات غرفه های این نمایشگاه بود که مورد استقبال امام جمعه منطقه داریون و عزاداران حسینی علیه السلام قرار گرفت

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا