اخبارپیام شهروندانهمه

ارسالی کاربران/مشکل زمین فوتبال داریون بالاخره چه زمانی حل می شود؟!

یکی از کاربران داریون نما با ارسال پیامی از نامشخص بودن و بی سامانی وضعیت زمین فوتبال داریون ابراز نارضایتی کرده و از مسوولین وزارت ورزش و جوانان خواسته تا به این بحران پایان دهند.
این کاربر نوشته: آیا پس از بیشتر از 40 سال نباید منطقه داریون با این همه استعداد در زمینه فوتبال یک زمین چمن استاندارد مخصوص فوتبال داشته باشد؟

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

1 دیدگاه

  1. زمین های ورزشی خیلی مهم هستند چون جوانان نیاز به آنها دارند هم برای تفریح و سرگرمی و هم برای حفظ سلامتی و نشاط و تقویت روحی و جسمی اما یک نیاز حیاتی دیگر هم داریون دارد که متاسفانه تاکنون به آن هیچ توجه در خوری نشده است و آن وجود یک بوستان بزرگ و یا پارک می باشد که حداقل دویست هکتار وسعت داشته باشد تا خانواده ها و بخصوص کودکان و نوجوانان و…محلی برای تفریح و بازی داشته باشند و چنین پارکی در تلطیف هوا و خنک کردن آن و نشاط اهالی و رهگذران بسیار مفید و موثر واقع خواهدشد بخصوص اینکه جمعیت شهر داریون بعلل مختلف روبه افزایش هست و بهترین محل دامنه کوه داریون از تنگ داریون تا دانشگاه داربون می توان به این امر حیاتی اختصاص داد و آب ان هم با احیای قنات داربون و جلوگیری از برداشت اب آن در طول قنات و نیز حفر چاه در مکان مناسب، آنرا آبیاری نمود و از درختانی که آب کم لازم دارند مثل اکالیپتوس برای کاشت استفاده کرد.
    امیداست که با یک همت همگانی و بسیج عمومی و مشارکت دلسوزانه کلیه اهالی به سرانجام مطلوب برسد.بخصوص مسیولین محترم شورا و شهرداری و امام جمعه محترم و سایر مسیولین گرامی داریون که در شرایط فعلی امانت‌دار مردم می باشند که درحفط و توسعه آن مسلما کوتاهی نخواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا