گزارش

پی گیری یک خبر/آقاي مدير كل !دهه فجر امسال هم تمام شد و جاده شيراز-داريون آماده نشد!

 حدود سه ماه پیش سایت داریون نما گفت و گویی با حسن فدایی مدیر کل راه و ترابری استان فارس انجام داد. در آن گفتگو جناب فدايي  گفت نیمی از جاده شیراز- داریون که همچنان ناهموار و خراب است تا دهه فجر امسال(1390)آماده می شود.

به قسمتي از گقت و گوي سايت داريون نما با مديركل اداره راه استان فارس كه در تاريخ يكشنبه 29 آبان ماه امسال انجام شده توجه كنيد:” ببینید ۱۹ کیلومتر این جاده عریض و بهسازی شده که همشهریان داریونی و سایر مسافران از آن استفاده می کنند. ۱۱ کیلومتری که خراب است نیز مشکلش به زودی حل می شود/ انشاالله که تا دهه فجر قسمت جدید آماده بهره برداری می شود.”

حال اما دهه فجر هم آمد و البته به پايان هم رسيد و هيچ خبري از بهره برداري آن 11 كيلومتر نشده. آقاي مدير كل هم پيش مردم داريون بدقول شده اند.

نكته جالب: وقتي حدود سه ماه پيش سايت داريون نما گفت و گو با مدير كل راه استان فارس را منتشر كرد بينندگان داريون نما در قسمت ديدگاه هاي آن مطلب نظراتي گذاشتند كه مرور آنها خالي از لطف نيست.

كوروش: دهه فجر هم خواهد آمد وخواهیم دید این قولها زیاد داده شده و تحقق پیدا نکرده.کمی به فرمایشات مقام معظم رهبری بیاندیشید که فرمودند به مردم برسید شما هرچه دارید از مردم است.

آريان:آقای مدیر دهه ی فجر کدوم سال رو گفتن امسال یا سالهای آینده راستی اقای مدیر مردم داریون صبر ایوب دارن اما چند نفر دیگه باید قربانی وعده های شما شوند.

احمدرضا: میگن امید ،امید میاره .پس ما هم امید داریم که این جاده بالاخره درست میشه !!!.

*متن كامل مصاحبه چند ماه پيش مديركل اداره راه استان فارس را مي توانيد اينجا بخوانيد.

1 دیدگاه

  1. چرا عجله دارید باز هم دهه ی فجر داریم اگر قزار باشد همه ی کارهای در طول چند سال تمام شود زبانم لال آنوقت مسولین باید تا دهه ی فجر آینده بی کار باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا