ديدگاه

شهرداری یا اداره گاز داریون،کدامیک پاسخگو هستند؟

اینکه بیاییم و بگوییم فلان اداره یا به صورت کامل “خوب” است یا به صورت کامل “بد” حرفی به گزاف است. هر اداره و نهادی در ارایه عملکردش به مردم کمی ها و کاستی هایی دارد.که باید خوبی هایشان را و کاستی هایشان را گفت.

خوبی هایشان را –هرچند وظیفه اشان باشد-باید گفت تا بدانند چشمی هست که بی غرض عملکرد مثبتشان را می بیند و انعکاس می دهد و کاستی هایشان را هم باید گفت تا باز هم بدانند که چشمی هست که بی غرض کاستی ها یشان را می بیند و بیان می کند.

بیان انتقادها و کاستی ها اما باید بدون کینه و غرض باشد. تا فرد مورد انتقاد واقع شده اشتباهش و یا کاستی هایی را که مرتکب شده  بپذیرد و در جهت اصلاح آن گام بردارد.

سایت داریون نما از زمان آغاز به کار  خود رویه انتقاد سازنده را در پیش گرفته و البته تلاش ها و موفقیت ها را باهم بازتاب داده است.

به عنوان مثال درباره شهرداری و شهردار داریون در زمان لازم- به گواه آرشیو سایت- هم تعریف و هم انتقاد کرده ایم. حالا کاری به عکس االعمل ها هم نداریم.

این ها را گفتیم تا برسیم به اینجا که اگر ما انتقادی می کنیم از روی كينه نیست. به خاطر مردم و حرف مردم است و این اصلا رسالت رسانه ای ماست.

با لوله کشی گاز در داریون خوشبختانه آرزوی دیرینه مردم این شهر برای برخورداری از نعمت گاز تحقق یافت و هرچند هنوز تمام مردم بنا به دلایل مختلف نتوانسته اند گازکشی کنند اما به هر حال این طلسم شکسته شده و گاز به داریون رسیده است در اين ميان اما اکثر کوچه ها به خاطر لوله کشی گاز منازل کنده کاری شده اند.

این امر علاوه بر اینکه چهره نازیبایی به شهر می دهد باعث ایجاد مشکلاتی هم برای شهروندان می شود. به عنوان مثال در همین فصل زمستان و با بارندگی ها وضعیت تردد مردم سخت می شود.

حال نمی دانیم این کنده کاری ها که توسط اداره گاز انجام شده اصلاح و آسفالت آن بر عهده شهرداری است یا اداره گاز؟

طی روزهای اخیر پیام های بسیاری در رابطه با این مشکل داشته ایم. خوب است جناب شهردار در این باره پاسخ مردم داریون را بدهد که بازسازی کوچه ها و معابر در وضعیت کنونی وظیفه شهرداری است یا اداره گاز؟

البته رییس اداره گاز داریون هم می تواند در این باره توضیح دهد.

سایت داریون نما آمادگی دارد تا جهت اطلاع مردم شریف داریون، توضیحات این عزیزان را انعکاس دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا