اخبار

نمازگزاران داريوني با شيوه اخذ راي مكانيزه آشنا شدند

عكس و خبر:رحيم قرباني

نماز عبادی سیاسی جمعه داریون باحضور امت حزب الله این منطقه به امامت حجت الاسلام عزیزی برگزار شد.

به گزارش داریون نما حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون در خطبه دوم، انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم تلقی و حضور مردم را باعث ياس دشمنان اسلام و ايران دانست.

امام جمعه داريون همچنين از کاندیدا های دور دوم وطرفداران آنها خواست تا در جريان تبليغات همدیگر را تخریب نكنند.

وی در ادامه با توجه فرا رسیدن 12اردیبهشت وسالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، نمازگزاران را به مطالعه آثار این شهیدعوت کرد وهفته معلم را به همه این قشر زحمتکش تبریک گفت.

حجت الاسلام عزيزي درپایان خطبه دوم با اشاره به روز كارگر ضمن بیان اینکه پیامبر (ص)دست کارگر را بوسید و خواست جایگاه وشان کارگر را بالا ببرد از مسوولین خواست به کارگران اهمیت بیشتری بدهند.

گفتنی است با توجه به اینکه انتخابات دور دوم مجلس به صورت مکانیزه و رایانه ای انجام می شود در بین 2 نماز مراد میرزایی (از كاركنان بخشداري شيراز) درباره شيوه اخذ راي به صورت مكانيزه توضیحاتی ارائه داد.

2 دیدگاه

  1. خوب است که انتخابات هر ده سال یک بار انجام نمی شود چون در این صورت نمایندگان هر ده سال یک بار به داریون تشریف می آوردند

  2. واقعا جا دارد از اقای ذوالانوار تشکر ویژه کنم چون برای اولین بار من ایشان را در داریون ملاقات کردم.خدارا شکر که انتخابات وجود دارد و ما بعضی از چهره ها را از نزدیک میبینیم.حداقل هر 4سال یکبار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا