گزارش

گزارش داريون نما از توهين فرزاد حسني به “استان فارسي ها”

مطابق معمول اغلب جشن ها و مراسم های مختلف که در شیراز مرغ همسایه غاز است و برای اجرای این گونه برنامه ها دست به دامن مجریان مطرح کشور می شوند،برای اجرای جشن “نخستین پاسداشت کاروکارگر در سال تولید ملی-حمایت از سرمایه ایرانی” نیز فرزاد حسنی انتخاب شد.
به گزارش داريون نما این مراسم اما حاشیه هایی داشت که بیشتر از متن آن جلب توجه کرد.انتقاد شدید یک تولیدکننده شیرازی از نحوه اجرای فرزاد حسنی که فرهنگ کار شیرازی ها را مورد طعن و کنایه و تمسخر قرار داده بود موجب شد تا حتی استاندار فارس نیز به این مساله واکنش نشان دهد.
اما اصل ماجرا چه بود:فرزاد حسنی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شیراز به عنوان مجری حضور داشت . او چند بار فرهنگ کار شیرازی ها را به سخره گرفت.
به عنوان مثال گرم نبودن تشویق حاضران را به فرهنگ کار در شیراز ربط داد. یا وقتی پایه میکروفن در حال افتادن بود گفت که:” این پایه هم مانند شیرازی ها می خواهد بخوابد”.

کنایه های فرزاد حسنی به فرهنگ کار شیرازی ها آن قدر ادامه داشت تا بالاخره صبر محمد امین حنیف پورمدیرعامل شرکت شیر پگاه فارس و تولید کننده نمونه کشور لبریز شد و او به تندی از فرزاد حسنی انتقاد کرد.
“من به عنوان یک شیرازی که بارها تولیدکننده نمونه کشور شده ام و به دلیل اینکه در بطن کار قرار دارم به هیچ عنوان این طعنه ها را نمی پذیرم”.
حرف های تولیدکننده نمونه شیرازی این پاسخ فرزاد حسنی را به دنبال داشت که:”ریتم مجری گری من طنز آلود است و شما نباید از دست من ناراحت شوید”.
در ادامه اما مدیر شرکت پگاه فارس خطاب به حسنی گفت:”ریتم مجری گری طنزآلودتان را برای جاهای دیگر استفاده کنید. این برنامه یک برنامه جدی است”.
یک روز پس از این اتفاق حتی “حسین صادق عابدین” استاندار فارس نیز به حرفهای فرزاد حسنی واکنش نشان داد.
استاندار فارس که خود در آن مراسم حضور نداشت پس از اطلاع ار حرفهای حسنی گفت:”نباید اجازه داد فرهنگ والای مردم فارس مورد تمسخر و بی احترامی قرار گیرد”. او با اشاره به بی احترامی صورت گرفته به فرهنگ کار و تلاش مردم فارس در قالب یک برنامه طنز از مدیران،نخبگان وآحاد مردم خواست تا در مقابل تمسخرفرهنگ استان فارس موضع گیری داشته باشند.

داريون نما آرزو مي كند امثال فرزاد حسني ديگر هيچ وقت به خود اجازه جسارت به فرهنگ شيرازي ها و فارسي ها را ندهند.

10 دیدگاه

  1. در کار طنز باید طوری برخورد کرد که احترام قومیتهای مختلف ایرانی در نظر گرفته شود و با دیده احترام به تمام مردم نگاه کرد وحد تعادل را نگه داشت من مطمنم اگر اقای حسنی این تعادل را نگه داشته بودند داد مدیر شیر پگاه و استاندار فارس در نمی آمد .واین کار اقای حسنی معرف شخصیت وآلای ایشان هست .ولی ما مردم فارس جواب بدی را با خوبی میدهیم و به اقای حسنی می گوییم واقعا دست مریزاد خسته نباشید  .

  2. آقای فرزاد حسنی شخصیتی کاملا بی ادب هستند! کلا توهین را دوست داره، اگر بار اول که در حضور سردار رادان به نظام و نیروی انتظامی توهین کرد ادب شده بود، الان به خودش اجازه نمی داد به مردمان استان علم و ادب و فرهنگ و هنر و تمدن و… هرچی خوبی که ویژگی این مردمان نیک هست، توهین کند..

  3. از قديم گفتن مرغ همسايه غاز است.از استاندار محترم و مدير عامل شركت شير پگاه فارس به خاطر برخوردشان تشكر مي نمايم.

  4. يكي به اين فرزاد حسني بگويد اگر اندازه احسان عليخاني در اجراي برنامه توانايي داشتي ديگه چكار ميكردي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا