دفترچه خاطرات

دفترچه خاطرات/انگار همين ديروز بود…

مي گويند عكس ها بهتر از نوشته ها سخن مي گويند و در واقع چنين است. در تصاوير است كه مي تواني گذر زمان را بر روي چهره خود و سايرين نگاه كني و بگويي انگار همين ديروز بود. چقدر زود گذشت و از اين گونه حرف ها.

عكسي كه در ادامه مي بينيد را يوسف بذرافكن برايمان ارسال كرده است. در اين عكس كه به نظر مي رسد محل آن مدرسه سابق هاتف اصفهاني داريون باشد چهره هاي نام آشنايي ديده مي شوند.

جواناني كه حالا به ميانسالي رسيده اند و دانش آموزاني كه حالا هر كدام براي خودشان مردي شده اند.

عليرضا كشاورز،بهمن زاده،نوروزي، يوسف بذرافكن،حاج ريحان زارع،مجتبي ظهرابي،حسين شكري،خلف زاده،برادران عزيزي،مسلم ابراهيمي و… در عكس ديده مي شوند.

شما هم مي توانيد عكس هاي خاطره انگيز خود را برايمان ارسال كنيد تا با نام خودتان در سايت داريون نما مورد استفاده قرار دهيم.

3 دیدگاه

  1. با تشکر از سلیقه اقای بذرافکن خیلی جالب بود یادش بخیر .همچنین یاد درختان کاج هاتف و سالن بزرگش هم بخیر باشد.اقای کشاورز هم انموقعها مدیرمان بود وانسان بسیار والایی بودند وهستند هر جا باشند زنده وسلامت باشند

  2. با تشکر از داریو نما ،این عکس مر بوط می شود به یک مسابقه قرآن که با داوری حقیر و آقای علی رشا کشاورز و حمایت مالی صندوق قرض الحسنه شهید مطهری داریون بر گزار شد و حاضران در عکس برگزیدگان مسابقه هستند که دفترچه ی قرض الحسنه جایزه گرفتند البته این مسابقه بین خواهران هم بر گزار شد که همه ی برگزیدگان می توانند حاطرات خود را از این مسابقه برای داریون نما اسال فر مایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا