اخبار

امام جمعه داريون:نمايندگان مجلس اشتغال ، مهار تورم و تعالي فرهنگي را در سرلوحه كار خودشان قرار دهند

عكس و خبر:رحيم قرباني/

نماز عبادی سیاسی جمعه  این هفته با حضور امت حزب الله در داریون برگزار شد. به گزارش داریون نما حجت الاسلام والمسلمین عزیزی درقسمتي ازخطبه اول  طی سخنانی اظهار داشت:مردي آمد خدمت پيامبر (ص) و گفت:عملي به من ياد  بده كه خدا وخلق خدا مرا دوست بدارد مال و ثروتم زياد،بدنم سالم،عمرم طولاني باشد و با شما محشور شوم.

پيامبر(ص)فرمودند:اين 6 چيز نياز به 6 چيز دارد:

اگر خواستي خدا تو را دوست بدارد از او بترس و تقواي الهي پيشه كن

اگر خواستي مردمان تو را دوست بدارند به آنها نيكي كن وآنچه در دست آنهاست را رهاكن

اگر خواستي خداوند مال تو را زياد كند زكات آن را بده

اگر بدن سالم خواستي صدقه بده

اگر خواستي عمرت را طولاني كند صله رحم بجا بياور و اگر خواستي با من محشورت سازد سجده طولاني بجا بياور.

نماینده ولی فقیه در خطبه دوم ضمن تسليت شهادت امام هادي (ع) گفت:اين امام با شيوه مكاتبه اي موجبات آشنايي شيعيان را به شرايط آينده به خصوص شرايط غيبت امام عصر (عج) را فراهم آورد كه زيارت جامعه كبيره با آن مضامين و محتواي عالي يك دوره امام شناسي است

وي افزود:اهانت دشمنان به مقدسات علاوه بر اينكه امري سازمان يافته است نشانه ضعف و سستي دشمنان است وبه فرمايش مقام معظم رهبري كساني كه با پيامبر در مي افتند و ياد ونام آن بزرگوار را مورد اهانت قرار مي دهند با پيام توحيد ،عدل  و آزادي كه براي انسانها آورده است دشمن و مخالفند و اين نشانه ضعف و ترس آنها است.

امام جمعه داريون گفت:اگر وهابي بي دين سعودي و رسانه هاي دين ستيز انگليسي در تخريب گنبد سامرا و وهن تصويري آن به اشتراك مي رسند ضرورت دارد كه همه ما از هر گرايش و سليقه كه باشيم پاسخي مناسب به اين سناريوي سازمان يافته بدهيم.

نماينده ولي فقيه در داريون در پايان خطبه دوم افزود:با توجه به اينكه يكشنبه 7خرداد افتتاح مجلس نهم را داريم مردم از نمايندگان مجلس انتظار دارند ضمن پايبندي به اصول و باورها و ارزشهاي ديني و ملي به نيازهاي واقعي آنها در ابعاد مختلف توجه كنند و اشتغال ، مهار تورم و تعالي فرهنگي را در سرلوحه كار خودشان قرار دهند.

لازم به ذكر است كه در بين دو نماز مراسم عزاداري شهادت امام دهم برگزار شد.

1 دیدگاه

  1. امام جمعه محترم در خطبه ها گفتند : این طور نباشد که نماینگان تا چها رسال دیگر پیدایشان نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا