گزارش

در جلسه شوراي شهر داريون چه گذشت/روح الله افتخار:بيشتر انتقادات داريون نما برعليه داريون است و هيچ سودي ندارد!

جلسه شوراي اسلامي شهر داريون روز گذشته در حالي برگزار شد كه در حاشيه آن برخي از اعضاي شورا به انتقاد از سايت داريون نما پرداختند.

در اين جلسه تمام اعضا  حاضر شوراي اسلامي شهر داريون، شهردار و همچنين وكيل حقوقي شهرداري به ايراد سخن پرداختند.

 آن چه در ادامه مي خوانيد گزارش خبرنگار داريون نما مجتبي ظهرابي است . خواندن اين گزارش خالي از لطف نيست.

***

جلسه شورای شهر داریون عصر چهار شنبه ۱۷ خرداد ۹۱ با حضور شهردار وشورای داریون برگزار شد.

 به گزارش داريون نما در اين جلسه ابتدا ناصر شرفی رییس شورای اسلامی شهر داریون ضمن تقدیر از شهرداری داریون وسایر دست اندرکاران برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی و میلاد امام علی(ع)گفت :خوشبختانه این دو مراسم به نحو مطلوب وشایسته ای برگزار شد و مردم فهیم داریون نیز استقبال خوبی داشتند.

 وی افزود::باتوجه به در پیش بودن اوقات فراغت همکاران درفصل تابستان باید طوری برنامه ریزی شود که مطالبات و حق وحقوق شهر داریون از نهادهایی مثل استانداری به صورت تمام و کمال جذب شود و این نیاز به پی گیری و تلاش بیشتر مسوولین شهر دارد .

رییس شورای شهر داریون با اشاره به ناتمام ماندن بسیاری از کارها مانند بحث اسناد ،مسکن مهروبخش شدن شهر داریون گفت:باید با هماهنگی وتلاش بیشتر این کارهای ناتمام را به اتمام برسانیم.

وی بخش شدن داریون را ملزم به پی گیری مجدانه دانست وگفت:علیرغم مراجعات مکرربنده به استانداری برای محقق شدن این مهم نیاز به تلاش بیشتر شهردار وسایر مسوولین شهر است که انشاءالله باید قبل از انتخابات ریاست جمهوری انجام پذیرد.

به گزارش داريون نما درادامه علی رضا زارع شهردار داریون از جذب بودجه ۷۰میلیون تومانی مدیریت بحران خبر داد وگفت:باتلاش وقدرت هرچه تمام تر پی گیر کارهای عمرانی شهر هستیم

 وکیل حقوقی شهرداری:طلب شهرداری از شرکاء پمپ بنزین وصول می شود

جوکار وکیل حقوقی شهرداری با ارایه گزارشی از عملکرد کاری خود اظهار داشت :کارهای حقوقی جهت پس گرفتن طلب ۴۵۰میلیون تومانی شهرداری از شرکاء پمپ بنزین انجام شده است.

شایان ذکراست که علت اصلی دیر راه اندازی شدن پمپ بنزین داریون بدهکاریهای همین شرکاءبوده است.

***

در حاشیه این جلسه انتقاد هایی نيز از سایت داریون نما مطرح شد

شرفي: داريون نما بايد باعث ايجاد همدلي شود

ناصر شرفی ضمن تقدیر از محاسن متعدد سایت داریون نما گفت:داریون نما باید طوری عمل کند که باعث نزدیکی دلهای مسوولین شود تا انشاءالله موجبات پیشرفت بهتر شهرمان فراهم آید.

روح الله افتخار:انتقادات داريون نما برعليه داريون است و هيچ سودي ندارد

روح الله افتخار دیگر عضو شورای شهر داریون نیز گفت:بسیاری از انتقادات سایت داریون نما بر علیه خود منطقه داریون تمام می شود وهیچ نفعی ندارد.

چاووش زاده:داريون نما بايد نيمه پر ليوان را هم ببيند تا مسولين دلگرم شوند

اشرف السادات چاووش زاده نیز در همین راستا گفت :بهتر است نیمه پر لیوان نیز دیده شود تا مسوولین هم با دلگرمی بیشتری تلاش کنند.

به گزارش داريون نما در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با نیم ساعت تأخیر وارد جلسه شد وبهرام هوشیارهم غایب بود.

این جلسه یک ساعت و دقيقه 15 به طول انجامید ورأس ساعت 18به اتمام رسید.

23 دیدگاه

  1. بالاخره ما ندانستیم قضیه لیوان چیست که در داریون همیشه خالی است ولی مردم باید آن را پر ببیند

  2. همیشه کار خوب قابل ستایش و کار ضعیف قابل نکوهش است و نباید انتظار داشت که همه از مسولین محلی و شورا تعریف کنند

  3. داریون نما یک سایت مردمی است و حق دارد انتقاد سازنده داشته باشد همانطور که پیشنهاد هم مطرح می کند این سایت به کسی وابسته نیست تا مجبور باشد به تملق بپردازد

  4. از گزارش زیبای آقای ظهرابی لذت بردم همه باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند ، انتقاد باعث پیشرفت می شود، چون مسولین همیشه می بینند مردم کارها و عملکرد آنها را رسد می کنند .

  5. آقاي افتخاري نكند از آن انتقاد داريون نما ناراحت شده اي كه نوشته بود چرا كريم زارع را به برنامه پياده روي آورده بودي در حالي كه او داشت براي انتخابات مجلس آماده مي شد.

  6. آقاي دكتر افتخاري مي شود بگوييد كدام انتقادهاي داريون نما بر عليه داريون است و سودي ندارد.

  7. با سلام خدمت رئیس شورای شهر داریون
    جا داشت از دیگر کسانی که از روستاهای اطراف در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)در شهر داریون شرکت کرده اند نیز تقدیر و تشکر به عمل آید تا در مراسم های آتی که در شهر داریون برگزار می شود حضور پررنگ تری داشته باشند.بخصوص از کسانی که از روستای تربر جعفری در این مراسم شرکت کرده بودند.لازم به ذکر است مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه روستای تربرجعفری در همه مراسم های برگزار شده در شهر داریون حضور پرشوری دارند.

  8. آقای افتخار مسئول سایت داریون نما که کارمند دانشگاه آزاد داریون نیست که از شما همواره تعریف کند و احتیاجی هم به شما ندارد . مسئولین داریون با این همه انتقاد کاری از پیش نمی برند وای به روزی که انتقاد هم کنار گذاشته شود .

  9. فکر کنم اگر سایت داریون نما از کریم زارع حمایت می کرد از نظر آقای افتخار یک سایت وزین و بسیار خوب به شمار می رفت . درود بر داریون نما و سردبیر محترمش

  10. من اگر مسئول بودم به این فکر میکردم که وظیفه ای که دارم را خوب انجام بدم. حالا اگر بعدش انتقادی بهم وارد شد سعی میکردم تا اونجا که واسه شهرمون سازنده هست اون انتقاد را به کار بگیرم و حتی اگر هم انتقادی غیر سازنده بهم وارد شد اونو حق مسلم یک شهروند می دانم..بهرحال مسئولین داخل گود هستند و این شهروندان هستند که مشکلات را بهتر احساس می کنند.. اما خداییش شورا و شهردار ضعیف هم عمل نکردند..

  11. با سیلام
    این انتقادات طبیعی هست زیرا برای اولین بار است که یک رسانه عمومی و مردم نهاد بر عملکرد مسئولان شهر داریون نظارت کرده و و ماحصل عملکرد آنان را بی درنگ به اطلاع مردم می رساند که این روند سابق در داریون وجود نداشته و اطلاعات مردم از عملکرد مسئولان دیر بدست می آمده و بعضا پیش می آمد که مردم زمانی از یک روند غلط در تصمیم گیری خبر دار می شدند که دود آن تصمیم نتها در چشمشان بلکه تا اعماق وجود شان نیزنفوذ کرده بود( مانند قضیه آرامستان احمدی). بنابر این تا مسولان داریون به این نوع نظارت مردمی عادت کنند طول می کشد و دوستان داریون نما باید صبر پیشه کنند و راهشان را با اراده محکم ادامه دهند.

  12. با سلام .از اینکه مردم نسبت به این سایت اینقدر احساس مسئولیت نشان می دهند و در برابر برخي می ایستند و پاسخ محکم به ایشان می دهند جای قدردانی دارد .

  13. از گزارش زیبایی آقای مجتبی ظهرابی تشکر می کنم منتظر گزارش های زیبای بعدی ایشان هستم

  14. گزارش بسیار زیبایی بود . هر کس هم نمیتواند تحمل کند اصلا گزارشات را نخواند بهتر است و نظر ندهد باز هم بهتر تر است .مردم این سایت را دوست دارند و حمایت میکنند .هیچ کس هم نمیتواند …….کند

  15. چرا از کابزان فعال داریون نما از جمله آقایان : هادی شکری ، محمد امین زارع ، محمود مهری و علی خورشیدی خبری نیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا